vrouw in nood :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welkom

Comment

Welkom op dit geweldige forum..

gr lejo

Comment

welkom!!!!!!

Comment

welkom
          Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

dankjewel allemaal voor de reacties . Ik wil gerust mijn trainings- en voedingsschema posten, maar ben er nog ff mee bezig om het allemaal in te tikken. Volgt dus straks of morgen...

ff ter verduidelijking: wat ik bedoelde met verschillen tussen mannen en vrouwen: lang niet alle mannen doen cardio, vrouwen meestal wel. Daarnaast trainen niet alle vrouwen alle spiergroepen èn maken ze niet zo snel en zo veel spieren aan als mannen tgv andere hormonale werking. Ik wou dus helemaal niet beweren dat vrouwen niet hetzelfde zouden kunnen ofzo... integendeel
            Last edited by missy; 06-08-2007, 07:33. Reason: heb antwoord op vraag al gevonden

Comment

Welkom
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Hoi, een nieuwe hier

Hoi

Ik zal mezelf even voorstellen.
                Ik ben Tanja en ben 37 jaar. Mijn lengte is 1.65 en toen ik 2 jaar geleden begon met trainen woog ik 61 kilo, mijn vetpercentage was 30%.
                Ben nu 2 jaar aan het trainen en weeg nu 57 kilo en mijn vetpercentage is nu 16,2%
                Best goed vind ik zelf.
                Ik heb een heel goed voedingsschema en zeker zogoed zijn mijn trainingsschemas.

Comment

ook welkom. maar moet je niet een eigen topic openen om je voor te stellen?
                  4kg eraf, veel vet eraf... damn.... das wel erg goed gegaan
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X