ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

Zoals blijkbaar van me verwacht wordt... Een korte voorstelling...

Ben Petra... 35 jaartjes jong en reeds 10 jaar bezig met fitness... Ben 1.75 groot, een stabiel gewicht van +/- 60kg en redelijk in vorm nadat ik jaartje gewerkt heb als duikinstuctrice in Egypte. (Ben het levende bewijs dat je van intensief duiken spieren krijgt én gewicht verliest). Natuurlijk ben ik wel wat spiermassa op armen en buik verloren.

Ben net 2 weken terug in ons natte kikkerlandje en na effe aclimatiseren, nu terug de fitness ingedoken. (Stijf dat ik ben!!)

Moet eerlijk toegeven dat in het verleden mijn trainingen zich meestal beperkten tot krachttraining (splitschema + buikspieren) Vanaf nu ook minstens 40 min cardiotraining en dat 3x per week. Mijn doel is om minstens 3 en maximum 5 keer in de week te gaan trainen!

Ik wil niet te gespierd zijn maar gewoon een beetje strak in mijn velletje zitten én een goede conditie hebben.

Voila... Net terug van een lekkere training... Tijd om een relaxe douche te nemen!!

Groetjes, Petra

Ik zou zeggen welkom, en voor duikinstructie kunnen we bij jou dus terecht .

Grtz.

Comment

Welkom

Comment

WELKOM...
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Welkom..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

effe kennismaking

ik ben boven de 30 ik train al 7 jaar maar ik ben ook een sport freak,nu ben ik bezig met fitness en voor mij het is een KICK.Ik wil graag hulp vragen voor de next level te bereiken in alle gebieden.ik weeg nu boven de 120 en mijn vet percentage is 20%,mijn zwaarste gewicht was 132 kilo maar ik wil liever kwaliteit spieren gaan bouwen,als iemand een goeie tip voor me heeft onder andere voeding en dieet van harte welkom.En succes iedereen met de sport.

Comment

welkom

Welkom,
              Veel plezier op het form,

Comment

Welkom.
                getting back in shape...

Comment

welkom!!

grts

Comment

Welkom
                    Who's the Chef

Comment

voorstellen

hallo,

ik ben Rene. 17 jaar,1,75lang,70 kg. train nu ongeveer 1 jaar maar ben 3 maand geleden serieus bezig gegaan..
                      train elke dag 1-2 uur.. waarvan 1 keer in de week in de sportschool.. ook doe ik aan motorcross.. en ben ik af en toe aan het hardlopen.. dit was het ongeveer wel over mij...

ohja meteen een vraag

voordat ik ga trainen eet ik eerst goed.. en dan na de training neem ik een proteine shake.. is dit wel goed voor mijn leeftijd. en heeft het ook enig nut??

Rene

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X