Kennismaking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kennismaking

Hello..

Ben Pandit. 21 jaar.. 1.84m weeg 90 kg en train ongeveer 2,5 jaar maar sinds 8 maanden ben ik echt bewust gaan trainen met het doel om breder te worden.

Ik was eerst 115 kilo ben toen naar 85 kg gegaan en ben 5kg aangekomen maar niet in vet. Ik vind dat ik een moeilijk lichaam heb omdat ik al breed en groot ben kwa lichaamsbouw en train alle spiergroepen maar denk dat ik maar geen eetschema vind wat bij mijn lichaam past.. heb ook geen zin om honderden euro`s uit te gaan geven aan extra producten wekelijks maar weten jullie mischien wat ik hieraan kan doen??
    Last edited by Pandit; 06-01-2008, 22:39.

Welkom! Lees nou maar eens rond in de voedingssectie, daar staat gegarandeerd nuttige info.
    Veel plezier op het forum!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom gozer!

Kant en klare eetschema's die voor iedereen geschikt zijn bestaan niet.

Kijk even rond, pik wat dingetjes op, en stem dat op je eigen wensen af. Als je dat op orde krijgt zijn die honderden euro's aan supplementen ook volstrekt onnodig.

Veel plezer op het forum!
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Welkom
        Who's the Chef

Comment

welkom,
          veel plezier op het form

Comment

Welkom
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X