Even voorstellen dus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen dus

Hallo allemaal !

Voor het eerst op het forum, leuk om alle medetrainers te zien! Ben zelf nu bijna 2 jaar weer bezig. Ben bijna 45 jaar en wel één van de oudere denk ik zo, maar niet minder fanatiek. Heb lang geleden wel fitness gedaan (denk 20 jaar geleden) en nu weer de draad opgepakt met heel veel plezier. Toen ik 2 jaar geleden weer begon woog ik 88 kg. Binnen no-time zat ik door combi met cardio op 75 kg, nu alweer lange tijd stabiel op 79 kg. Train als ik kan iedere dag, maar in de praktijk is dat 4 a 5 dagen in de week, daarnaast squash ik nog (doe ik al 15 jaar). Ben behoorlijk droog, denk verpercentage rond 12%, mijn doel is dan ook meer massa te krijgen. Ben nu meer gaan eten, dat was mijn grootste manco (vergat ik eigenlijk/bang dik te worden wellicht). Verder trouw de eiwitten (nu ook op niet trainingsdagen) en sinds januari creatine kuurtje. Daar merk ik overigens wel de resultaten van, kan meer pakken (niet bij alle oefeningen, maar resultaat is verbluffend). Goed, hoop in de toekomst meer spiermassa te krijgen ! Oh ja, en buikspieren trainen is één van mijn favorieten ! Heel belangrijk vindt ik.

Grts to all.

Welkom .

En je bent niet eenzaam aan de top hoor er zijn meerdere met zelfs nog een hogere leeftijd
    Who's the Chef

Comment

Welkom

Comment

Alfredo!!!
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Welkom kerel! Je bent nooit te oud om te beginnen met trainen.
            Veel succes met je doelen, en plezier op het forum!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom

Comment

Welkom
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom op dit forum

Greetzz Geert
                  To grow or not to grow that's the question
                  alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X