Hallo iedereen,ik ben Remco 30 jaar en woonachtig omg. Rotterdam.
Ik train een jaar of 10 waarvan 6 jaar serieus.
Mijn doel is een strak lichaam met weinig vet,hier mijn stats:
1m76
Armen 45,5 tot 46cm
vet 10/10,5%
gewicht:89kg
Als je een winstrol(injectie)kuur neemt,dan heb ik gelezen dat dit leverschade kan opleveren omdat het een 17aa middel is.
Mijn vraag:als iemand enige leverschade heeft,is dat bliivend of kan een lever zich herstellen van niet al te grote schades?
Verder heb ik in die jaren nog niet gekuurd maar denk soms om een kuurtje te doen.
Ik wil geen herstelkuur,wel een spieropbouwende kuur en winstrol spreekt me erg aan.
Deze kuur duurt 8 weken met 2 injecties in 1 daarna een leverhersteller.
Ik hoef niet supergroot te worden,maar ietjes voller mag wel.
Overigens bankrdrukken zit ik rond de 130kg hoger kom ik niet meer,hoe zou je de sets dan zo kunnen indelen dat je weer wat hoger kan?
Alvast erg bedankt iedereen.
Ik train een jaar of 10 waarvan 6 jaar serieus.
Mijn doel is een strak lichaam met weinig vet,hier mijn stats:
1m76
Armen 45,5 tot 46cm
vet 10/10,5%
gewicht:89kg
Als je een winstrol(injectie)kuur neemt,dan heb ik gelezen dat dit leverschade kan opleveren omdat het een 17aa middel is.
Mijn vraag:als iemand enige leverschade heeft,is dat bliivend of kan een lever zich herstellen van niet al te grote schades?
Verder heb ik in die jaren nog niet gekuurd maar denk soms om een kuurtje te doen.
Ik wil geen herstelkuur,wel een spieropbouwende kuur en winstrol spreekt me erg aan.
Deze kuur duurt 8 weken met 2 injecties in 1 daarna een leverhersteller.
Ik hoef niet supergroot te worden,maar ietjes voller mag wel.
Overigens bankrdrukken zit ik rond de 130kg hoger kom ik niet meer,hoe zou je de sets dan zo kunnen indelen dat je weer wat hoger kan?
Alvast erg bedankt iedereen.
Comment