Nieuw op Bodynet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw op Bodynet

Hallo allemaal,
    Ik ben Sam, 24 jaar en fitness al een aantal jaar en ik wil aan jullie vragen of jullie tips hebben om wat meer vooruitgang te zien.
    Mijn bouw is redelijk tenger (186m. 75 kg) en ik probeer dmv van gewichtstraining al een aantal jaren wat meer spiermassa te krijgen. Maar ondanks dat ik een redelijk fanatiek sporter ben zie ik niet echt vooruitgang. Ik doe 3 in de week een volledige trainig van een uur. Mijn training ziet er als volgt uit: ik train alle apparaten met sets van 12-10-10-8 met oplopende gewichten.
    - 5 minuten warming-up
    - 3 verschillende apparaten bovenbenen
    - 3 verschillende apparaten borst
    - 1 apparaat triceps
    - 1 apparaat biceps
    - 1 apparaat buik
    - cooling down

Verder loop ik 2 a 3 in de week hard en fiets ik regelmatig om mijn vetpercentage niet te hoog laten worden (ik hou van een biertje ) voor de rest heb ik een redelijk gezonde levensstijl.
    Hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik mijn trainingsprogramma kan aanpassen om eindelijk wat gespierder te worden. Als iktrainers en andere sporters om advies vraag dan krijg ik zulke verschillnde adviesen. Ik hoop dat jullie mij een paar goede tips kunnen geven. Alvast bedankt voor de reacties,
    Sam

Welkom! maar train jij je rug en schouders niet dan? en waarom train je alleen op apparaten? kan enigzins begrijpen dat je geen vooruitgang boekt als ik jou was zal ik me even goed inlezen in de materie hier op bodynet

succes!

Comment

Welkom, en inderdaad dat je op dit trainingsschema niet aankomt is niet meer dan logisch. Lees de trainingssticky eens.
      Veel plezier op het forum.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

Welkom
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom en lezen
            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom veel plezier op het forum!!!
              Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Welcome

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X