Even Voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even Voorstellen...

Hai ;> Hierbij even een korte introductie, ben sinds gister begonnen met lezen en ben er al uren aan kwijt ;] Zeer informatief allemaal!

Naam: Simon
    Leeftijd: 25
    Lengte: 2m06
    Gewicht: 93k
    Bf: 13.2%
    Bouw: Smal/Slank

Ik train sinds 2 maanden, 5-6 keer per week en ben sinds gisteren begonnen met het opbouwen van een juist dieet en trainingschema. Mijn doel is om zoveel mogelijk te bulken, hoeft niet droog ik wil gewoon lekker 'groot' gespierd te zijn ;p Hoop dat mijn toekomstige vragen niet al te newbie overkomen aangezien ik dus echt nog een beginner ben ;] l8rz
    Last edited by qbane; 07-05-2008, 01:04. Reason: 'groot' gespierd, niet 'groot' vet ofc ;o
    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Welkom..

Waar train je ?
    Who's the Chef

Comment

Welkom!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom!!

Comment

Welkom.

Comment

Ty @ Welkom all ;]
            Originally posted by Been View Post
            Welkom..

Waar train je ?
            Health Spa in Den Haag ;> Mijn voorkeur ging hier naar uit omdat ik een aantal vrienden heb die daar ook trainen en omdat ik het een gezellige en schone sport school vind ;]

Et toi?
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Die is toch behoorlijk aan de prijs?
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                Die is toch behoorlijk aan de prijs?
                Yea ik betaal 70 euro per maand atm, maar ik haal het er wel uit ;p Kga 5a6 keer per week en als dat op een vrije dag is (3 dagen in de week) ga ik gelijk 2a3 uur waarvan ik wat tijd in de sauna, zwembad en jacuzi besteed ;] Lekker relaxen op me vrije dag dus, na een intensieve sportsessie. Ook zou ik mee kunnen doen aan de vele groepsessies en dieet programma's. Verder vind ik het erg schoon daaro (meerdere aspecten) en zijn de mensen vrolijk en gezellig. Dat is mijn ervaring iig, niet dat ik reclame maak hehe ;p
                Last edited by qbane; 08-05-2008, 19:59. Reason: Kleine toevoeging

Comment

Welkom! :d

Comment

welkom,
                    veel plezier op het form,

Comment

Welkom
                      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom!

Comment

Welkom
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X