Hardcore sjaak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardcore sjaak

Dacht laat ik mezelf even voorstellen!.
    ik ben sjaak 20 jaar oud woonachtig in middelburg en train nu 4 maanden.
    begon met 24,3 % bf en is nu al behoorlijk afgenomen.

Naam: Sjaak
    Leeftijd: 20
    Lengte: 1,90
    Gewicht: 87 kg
    Bf: 18,2 %
    Fitnesse bij bodygym

Trainingschema
    Maandag borst
    dinsdag rug
    woensdag schouders
    donderdag rust
    vrijdag be/tri
    zaterdag benen

Eetschema
    sochtends
    7 uur: 30 gram brita op 300 ml water met rozijnen en walnoten erdoorheen
    1 shake
    1 sinasappel
    3 amino tabs
    3 creatine tabs

10 uur
    4 boterhammen met kipfilet
    1 shake
    1 banaan 1 sinasappel

1 uur
    4 boterhammen met kipfilet
    1 appel
    150 gram tonijn op water

3 uur 500 gram magere kwark met rozijnen en walnoten

6 uur
    eten wat ik zelf wil
    meestal pasta/aardappels groente en 9/10 keer
    vis of kipp gebakken in olie
    3 tabs creatine
    3 tabs amino

7 tot 9 trainen
    Na training direct shake

tot 11 uur hw maken en vlak voordat ik ga slapen 500 gram magere kwark om de nacht goed door te komen.

De reden waarom ik me heb registreerd is omdat ik graag dingen wil leren van andere. Alle tips en sugesties zijn welcome

welcome

blijkbaar ken je je vak een beetje ^^

Comment

welkom

éen vraag: van 7 tot 9 trainen!? Hoop dat je dan: of cardio na de kt doet, of dat je een half uur heen en een half uur terug moet fietsen

Verder succes met je doelen
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Welkom!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha jaah meestal wel!.
          doe meestal nog een halfuurtje buik dat ben ik vergeten erbij te zetten!.
          Nog tips hoe ik me zwembandjes weg te werken??
          want pfff is echt moeilijk heb ik gehoord!.

Comment

zwembandjes wegtrainen.
            mijn ervaring is goed cardio en in je hand een gewicht en dan nar links en rechts leunen.

afhankelijk van je bouw moet het dan redelijk snel weg zijn.

Comment

welkom

zwembandjes, de plaatsen waar het overtollige vet eerst gaat zitten. rondom de buik. goed Gezond eten, cardio komt vanzelf

Comment

Welkom
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom dude!!
                  Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

welkom

Comment

Welkom!

Comment

Hoi sjaak, wat betreft het trainingsschema zou ik op fullbody overgaan op ma wo en vr en eventueel cardio op de rustdagen doen, of als je dat wilt cardio na je krachttraining doen( als je amino's/whey neemt na de krachttraining)
                        Een fullbody schema werkt in mijn ogen in het begin beter om veel kracht vooruit te gaan en de bewegingen goed te leren kennen.
                        daarnaast is het beter om wat rust te geven aan je lichaam in plaats van maar 2 dagen pw

Voor de rest vind ik dat je vrij veel carbs eet terwijl je wilt cutten, laat het fruit staan en neem lekker vitamine tabs in de morgen of eventueel voor het slapen scheelt al een boel.

Brinta kan je best zonder de rozijnen doen voor de smaak kan je er eventueel je whey doorheen roeren als deze smaak heeft dan.
                        Voor de rest zie ik het nut niet van de amino tabs bij je ontbijt omdat je genoeg eiwitten binnenkrijgt via je shake en ook van de walnoten.

Steeds 4 broodjes tikken flink aan, je kan bijvoorbeeld van je maaltijd van 1 uur een salade maken met tonijn. de ijsbergsla bevat niet of nauwelijks calorien terwijl het genoeg vult bij mij en daarnaast heb je nog gewoon de eiwitten van de tonijn.

Volgens mij heb je helemaal niet zoveel shake's op een dag nodig probeer je voeding uit andere dingen te halen
                        Biefstuk,rosbief,tonijn,koolvis,zalm,eieren zijn allemaal stuk voor stuk eiwitbronnen die je kunt nemen en die wat minder kosten om te eten.l

bij de maaltijd van 6 uur kan ik je alleen maar aanraden goed te letten dat je niet teveel pasta/aardappels eet en wat meer groenten/kip/vis.
                        Ik weeg altijd de aardappels/rijst en het vlees af en de groente eet ik tot ik vol zit

de 3 creatine tabs en 3 amino tabs zou ik een half uurtje voor het trainen innemen omdat ze dan tijdens het trainen gebruikt worden /
                        6 uur

na het trainen een shake is perfect maar voeg bij deze maaltijd de banaan toe die je eerder op de dag had, eventueel een sinaasappel kan er ook nog bij zodat je genoeg snelle koolhydraten heb voor na je training.

voor het slapen gaan kan je in je kwark lijnzaadolie gooien voor wat goede vetten of eventueel een omega 3 capsule nemen.
                        Deze zorgen er ook nog voor dat de eiwitten langzamer opgenomen worden in de nacht

Hoop dat je ff de tijd neemt om dit te lezen

voor de rest succes

gr Tim
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

owja en welkom gast
                          Go heavy or go home!

Comment

thanks voor je advies dude daar heb ik nog eens wat aan
                            zal ik zeker doen!!.
                            ga van de week maar eve cutt schematjes maken dan hou ik de stats bij!.
                            Overgens ben ik wel flink vooruit gegaan!.
                            Ik doe wel eve schematje sturen als ik klaar mee ben gr

Comment

oké dan,

Probeer voor jezelf een overzicht te houden in je schema

zet per maaltijd erbij wat je eet hoeveel koolhydraten eiwitten vetten en kcal dan weet je ook waar de punten zitten wat je moet verbeteren

Belangrijkste is langzaam verteerbare koolhydraten bij je ontbijt en een uur voor het trainen

daarnaast snelle koolhydraten na het trainen voor de rest moet je je koolhydraten gelijkmatig verdelen over de dag.

Post anders je schema in de daarvoor bestemde sectie en eventueel je vernieuwde trainingsschema ook

hetzelfde geldt voor eiwitten en vetten

zodat je niet bij de ene maaltijd veel meer eet dan bij de andere
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X