ik kom me dan ook maar even 'beleefd voorstellen'..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik kom me dan ook maar even 'beleefd voorstellen'..

dag allemaal,

Ik ben Boris, 35 jaar, 2.08m ( ja, echt ) en weeg momenteel terug iets van een 105 kilo met volgens de dokter een vetpercentage van 14.5 / 15.5 telkens schommelend daartussen.

ik heb vroeger veel getraind, tot 116 kilo gewogen, maar echt heel zwaar bodybuilding is niet zo aan mij besteed, ik wil gewoon 'goed in het vlees zitten'

nu ben ik op dit forum gekomen omdat ik op internet zocht naar een oplossing voor mijn buik.
    die is niet dik, helemaal niet zelfs, maar ik heb de laatste tijd nogal de nijging die te laten uitpuilen.
    ik denk dat dit komt doordat ik vooral s' avonds eet en veel, echt veel.
    uiteraard weet ik ook dat je je maaltijden moet verdelen op de dag, en dat wil ik ook weer gaan doen, maar kan die 'puilbuik' daar iets mee te maken hebben ?
    Tot een jaar of 25 had ik een mooie strakke buik, en ik vroeg me af of je zo'n buik ook weer kunt ont-puilen of zo.

mijn doel, gewoon terug minder buik en meer armen

ah, en om het allemaal nog wat makkelijker te maken ben ik vegetarisch en werk ik 7 dagen per week en nog 2 nachten....

ik hoop hier veel nuttige informatie te kunnen vinden.

Welkom.

War voorn werk doe je dan zo veel??
    Who's the Chef

Comment

Welkom! Vegetarisch eten is nu niet echt heel praktisch voor bb'en, maar we hebben meer vegetariërs hier.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ai, vegetarisch... niks mis mee, maar dan mis je wel een aantal goeie eiwitten die je uit het vlees kan halen. Bodybuilding is inderdaad niks voor jou dan.

je buik minderen is een kwestie van gezond eten, goed trainen en je bf omlaag halen. Dan word het vanzelf wel weer strak.

En als je traint moet je alles gaan trainen, niet alleen je armen ofzo en plaatselijk vetverbranden gaat niet.

oh en ja onregelmatig eten en veel vet of kh rijk eten vlak voor het slapen gaan s avond kan voor een buik zorgen, zeker als je alleen s avonds het meest eet.

maar welkom

Comment

welkom,
          dan zal ik je eetschema wel is willen zien wat je eet ipv. vlees/vis
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Ai, vegetarisch... niks mis mee, maar dan mis je wel een aantal goeie eiwitten die je uit het vlees kan halen. Bodybuilding is inderdaad niks voor jou dan.
            Nou niet te gehaast worden met stellingen he. Vegetariërs kunnen ook groot worden hoor, ze zullen alleen wat meer kunstgrepen moeten toepassen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja dat zou allemaal wel, maar volgens mij word het dan allemaal iets moeilijker. Maar heb er ook geen ervaring mee

Comment

welkom terug

Comment

Welkom

Comment

Welkom

Welkom en succes met het behalen van je doelstelling(en)!
                    Volharding en dicipline zijn de sleutelwoorden.[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Patrick/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]

Comment

wat voor werk doe ik dan....

tja, ik ben ontwerper, dus ik zit de helft van de dag op mijn krent te tekenen en de andere helft sta ik aan een tafel.
                      daarbij heb ik een eigen zaak en de meesten hier weten wel dat je dan weinig tijd extra hebt, en dan ben ik nog 2 nachten per week verantwoordelijk voor bijna alle beeldvorming in 2 grote discotheken.....

maar, een positieve noot, ik heb mijn leven heel erg veel gesport en normaal gezien kom ik dan weer redelijk snel ( in een jaar of zo ) wat in vorm.
                      het is ook nog niet zo heel erg hoor

ik ga wel goed zoeken naar info op het forum over vegetarisch eten en goed bijkomen enz.
                      en idd, ik eet vooral s'avonds laat en dan ook flink, dus die buik moet echt weg.

ik ga gewoon goed mijn best doen, ik heb toch geen leven LOL en een schwarzenegger wil ik ook niet worden, met alle respect voor de mensen die dat resultaat wel voor ogen hebben

Comment

Welkom
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
                          veel plezier op het form,

Comment

Welkom!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X