Hallo, hier ben ik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo, hier ben ik

He,

heb me op dit forum maar ingeschreven omdat ik mijn doel heb bijgesteld...

Mijn eerste doel was om richting de bodybuilders kant op te gaan.. Na heel goed nadenken heb ik toch besloten om mijn doelen bij te stellen..
    Ik wil nu meer een beachlichaam trainen.. Je kan op mijn avater zien hoe ik er nu bij loop..

Ik heb een hele tijd op DBB forum rond gelezen en af en toe wat gepost.. Ik denk dat ik met mijn nieuwe doel beter op dit forum terrecht kan dan op DBB.

Nou ik hoop dat ik nog iemand kan helpen en mensen mij ook kunnen voort helpen..

Aantal stats van mij:

184 cm lang
    81.2 kg
    ?% BF (schat rond de 12 a 14)

Trainingsjaren:
    12 jaar voetbal.. tot op heden nog steeds actief hiermee..
    anderhalf jaar fitness/krachtsport..

BP 1x90
    SQ 5x110
    DL 1x90

Wanneer iemand nog vragen heeft hoor ik het graag..

Heej welkom op het forum man, Goeie stats

Comment

Bedankt... Zal eerst het forum eens leren kennen voordat ik echt begin met posten hier.. Dit zal ongeveer een weekje duren..

Comment

welkom
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Welkom.
          getting back in shape...

Comment

Dit is ook echt een bb-forum hoor, alleen iets kleinschaliger, maar solide met een top harde kern (de mensen die ik bedoel weten dat ik ze bedoel), en zolang je je benen maar niet overslaat met trainen ben je hier welkom.

Bij deze dus: welkom!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Dit is ook echt een bb-forum hoor, alleen iets kleinschaliger, maar solide met een top harde kern (de mensen die ik bedoel weten dat ik ze bedoel), en zolang je je benen maar niet overslaat met trainen ben je hier welkom.

Bij deze dus: welkom!
              bb-forum? We zullen zien.. Mijn eerste indruk zegt toch echt wel dat dit niet een forum is waar hardcore bb op zitten.. Maar ik kan het fout hebben.. We zien vanzelf..

Mijn benen sla ik zeker niet over.. Voetbal al 12 jaar dus heb voetbalpooten.. Dus geen spillebeentjes zoals velen wel hebben

Comment

Welkom
                Who's the Chef

Comment

Geloof mij maar, hier zit ook wel wat hardcore. Minder pro's, maar wat mij betreft minimaal zoveel kennis. Daarnaast is er hier ook geen hinderlijke patsersfeer zoals op sommige andere boards wel waardoor mensen over elkaar struikelen om dingen te beweren zonder welke onderbouwing dan ook.

En voetbalbenen, die ken ik meer. Zijn er een paar met flinke poten, maar het merendeel heeft er toch weinig vlees op zitten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke.. zal er vanzelf wel achterkomen Maar kep men nieuwe doel en ga proberen door oa dit forum het proberen te behalen...

Comment

Mooie instelling....
                      Lees en leer.
                      Who's the Chef

Comment

welkom,.
                        veel plezier op het form,

Comment

Welkom
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

en succes!!