.......
Even Voorstellen
Collapse
X
-
Welkom kerel! Nette introductie, en dat je niet aankomt zal vooral voeding zijn. De keus om aan de A.A.S. te gaan na 10 jaar lijkt me verder geheel de jouwe, en echt oordelen over a.a.s. gebruik op dit board gebeurt niet, dus je zit hier goed. Let wel dat je eerst 10 posts moet hebben voor je in de sectie anabolen kunt posten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Whahaahaa Posseltje,
Ja je toch heb je wel wat spiertjes op je pic .
Dank je Genjuro, ik heb de forum regels nog een keer doorgelezen, zag idd dat je 10 posts moest plaatsen, maar ben ik blij om zouden er misschien zelfs nog meer moeten zijn.
weet je in elk geval dat er geen noobies adviezen komen geven voor mijn lichaam.
wel een intressante opmerking over mn voeding, ik hoor steeds andere verhalen daarover.
ze zeggen dat je veel eiwitten naar binnen moet werken als een gek, maar ik kom daar toch echt niet van aan hoor.
van anderen hoor je en lees je weer koolhydraten.
ik eet gewoon toch maar alles, de bruine boonen met rijst en kip werkt voor mij op 1 of andere manier het best
thanx Aphasia!
gr,
Anthony
Comment
-
Hoe ontzettend stoer ik het ook zou vinden om alles te weten wat Genj weet, zover ben ik nog niet, dus hou het maar op GeneralIx."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Boemtie View Postow whahahah,
ja je hebt een tekst dan van die Genjuro gebruikt, sorry mijn excuus!
ben nou wel gelijk benieuwd wie dat dan is een goeroe voor jou ofzo?
gr,
Anthony.
Genjuro zit hier ook op het board, en ik heb hem heel hoog zitten. Leer vaak genoeg nog bij van hem dus vandaar."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
je gebruikt wel tkst van um. kijk maar onder al je berichten
wlkom gast.
genjuro is iemand die de hele theorieen achter as en de werking enzo ervan uitzoekt. neemt dus niet zomaar wat aan, zoals ik doe. gheheeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
inventum vet% weegschaal
Hoi Anthony,
Net een inventum weegschaal gekocht.
Ben afgevallen van 61.8 naar 60.8 kg
vet% 34.8.
Ga ik trainen tot max 30%
Vocht is goed en spier is normaal.
Op de sticky gezocht naar mijn dagelijkse behoefte.
1630 kcal , om af te vallen ga ik naar 1200 kcal.
eiwitten 80 gram
vet 30 gram
koolhydraten 240 gram
Catje
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment