voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo mensen, het is wel een beetje laat maar toch stel ik mijzelf even voor. Mijn echte naam is natuurlijk niet sihaco ( geen idee waar ik die nickname heb gevonden, kwam ineens in mij op). Ik ben 33 jaar oud.

Ik ben niet echt een bodybuilder, maar wel een echt vechtsporter. Toen ik twee was, zat ik al zelfbedachte vechttechnieken uit te voeren in de huiskamer en keek ik naar iedere vechtsportwedstrijd die ik tegenkwam. Op mijn vijfde ging ik naar kyokushinkarate en op mijn zevende ging ik naar judo. In allebei de vechtsporten heb ik de vierdegraads zwarteband.Ik ben meerdere malen naar Japan geweest en daar getraind onder bekende leraren. Op mijn achtiende deed ik nog jiujutsu, maar na het halen van mijn eerste dan zwarteband train ik nog maar heel weinig jiujutsu. Naast deze vechtsporten doe ik nog een beetje aan gewichten trainen, ik zwem veel en om de drie dagen ga ik even 35km fietsen. Ik heb 6 jaar bij de luchtmacht als F16vlieger gewerkt. Na een zware knockout bij kyokushin kon ik niet meer verder als F16 vlieger en werd ik ook niet goedgekeurd voor verkeersvlieger, waardoor ik mijn parttime beroep als programmeur, fulltime ben gaan uitoefenen. Ik werk extern bij Microsoft, ik heb meegewerkt aan Flight Simulator 2004, Flightsimulator X, Vista en ik zit nu aan de nieuwe besturingssysteem van microsoft. Ik ben mede-eigenaar van een webdesignbureau en ontwikkel ook applicaties voor derden.

Over mijn priveleven: Ik ben 33 jaar oud, maar al 13 jaar getrouwd met mijn lieve, schattige Roxanne (31 maar ze lijkt nog 20 en onwijs geil dat ze is ). Ik heb een zoontje van vijf en een zoontje van 1 jaar oud. Mijn zoontje van vijf mag zelfs in januari voor zijn gele band kyokushin. Als er vragen zijn mogen ze gesteld worden, ik beantwoord ze met plezier.

De groetjes sihaco

welkom,
    veel plezier op het form,

Comment

Welkom! 'k ben ook programmeur en wou ook piloot worden ;-) Zat ik daar dus op die keuring in Gilze Rijen.. Lichamelijke test (ok)... eq test (ok).. psychologischetest (ok).. gehoortest (ok) en aan t eind van de dag een oogtest en wat denk je KLEURENBLIND Stond dus nergens op het aanmeldformulier dat je niet kleurenblind mag zijn.. balen..

Kut voor je dat je knockout ging (door G krachten?).... Veel succes met trainen....
      "Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift no heavy ass weights"

Comment

Welkom.

Even een stukje quoten.
        Originally posted by sihaco View Post
        Over mijn priveleven: Ik ben 33 jaar oud, maar al 13 jaar getrouwd met mijn lieve, schattige Roxanne (31 maar ze lijkt nog 20 en onwijs geil dat ze is ).
        Hoe oud leek ze toen je met haar ging trouwen dan?

Comment

Mooie introductie, en een intimiderende vechtsportgeschiedenis. Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom.
              getting back in shape...

Comment

Welcome !! and have fun !!
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Welkom
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hoewel ik na dit verhaal enigszins bang ben geworden toch ook een hartelijk welkom van mij.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X