even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hallo allenmaal,

ik ben Tim ik ben 18 jaar ik ben eigenlijk net begonnen met fitnesse. ik ben begonnen met fitnesse toen ik 16 was maar dat was eigenlijk een beetje voor spek en bonen ik ging maar twee keer in de week en niet altijd met plezier.
    omdat wij een heel schraal fitnesscentrum hadden het was heel klein en het was eigenlijk alleen cardio ze hadden wel krachtapparaten maar die waren op luchtdruk en dat is echt zaad. maar nu hebben ze flink verbouwd tot een mooie en groot fitnesscentrum met goede krachtapparaten en dergelijken.
    daarom heb ik mijn abbonoment verhoogt naar onbeperkt. en wil ook op mijn voeding aan gaan letten. op dit moment weegt ik 70 kilo en ben ik 185 cm mijn vet percentage zit ongeveer op 10-11-12 %.

ik heb op de afgelopen dagen al veel geleerd op dit formum en ben van plan om veel meer te gaan leren en natuurlijk spieren kweken. misschien zet ik nog wel wat foto's op het forum van de week ofzo.

nou dat was het zon beetje.

groete,

Tim

Nou welkom dan maar hè, Beunhaas.

Comment

welkom Tim
      Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Welkom en veel succes
            1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Welkom ecto

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X