Ik ben Mick, net begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo net terug van de sportschool.

De fittest viel nog wel mee geloof ik Na de fittest moest ik een parcour afleggen en zo de gewichten bepalen. Nu word het schema opgesteld. Ook is de BF gemeten ( met twijvels, het was een soort apparaatje met electroden waar ik in moest knijpen? )

Waardes gemeten in de sportschool;

1.90 M
    73.2 Kg
    18.3 BF

En morgen weer spierpijn

Comment

Als je een logje wil bijhouden doe je dit beter op deze plaats Trainingslogjes - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

welkom succes met je doel
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Als je een logje wil bijhouden doe je dit beter op deze plaats Trainingslogjes - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
          Oke excuses.

Kan ik daar dan ook mijn logje combineren met vragen m.b.t. trainings schema`s, voeding enz enz ? ( ik wil niet voor elk wissewasje een nieuw topic openen ).

Tx!

Comment

Aangezien ik nog niet helemaal weet waar ik dit allemaal kan posten ( een soort verzamel topic? ) het volgende,

Ik merk dat ik na de training savonds in bed honger heb. Helaas train ik vrij laat. 18.30 thuis, 19.15 klaar met eten, 20.00 de sportschool in. De afgelopen keren kwam ik om 10 uur thuis. Het lijkt mij niet goed om dan echt te gaan "eten".

Hebben jullie tips?

Comment

Je kunt dan gewoon eten hoor.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja toch wel? Op de sportschool gaven ze aan dat eten redelijk dicht voor het slapen niet zo`n goed plan was. ( maar om eerlijk te zijn, heb ik toch iets meer vertrouwen in de gemiddelde forummer hier )

Comment

Timing is veel minder belangrijk dan de macro's.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zult zeker resultaten boeken voor de zomer hoef je niet eens zoveel rekening te houden met voeding.
                    Omdat je zo mager bent geldt voor jou vreten vreten en nog eens eten.
                    Niet te veel vet en 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
                    Succes!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Timing is veel minder belangrijk dan de macro's.
                      Wat bedoel je daar precies mee? ( vergeef mijn ontwetendheid )

@ drk iron,

dank je ! 3gr eiwit in de vorm van reguliere voeding?

Comment

Het is belangrijker je gewenste aantal grammen eiwitten, koolhydraten en vetten te halen, dan wanneer je ze haalt.

sigpic

Comment

Helder antwoord

Kortom na het sporten een botterhammetje kipfilet ofzo? Ik lees in de sticky`s veel over shakes e.d. na het sporten, is dat goed? Of ga ik in mijn situatie dan honger bestrijden op een onnatuurlijke ( lees ongezonde ) manier.

Comment

Het mag beide, maar ik zou gaan voor chocomel.

Tenzij dat teveel calorieën levert natuurlijk, dan kun je beter gaan voor een shakeje of boterham met kipfilet.

sigpic

Comment

Originally posted by drk iron View Post
                              Zult zeker resultaten boeken voor de zomer hoef je niet eens zoveel rekening te houden met voeding.
                              Omdat je zo mager bent geldt voor jou vreten vreten en nog eens eten.
                              Niet te veel vet en 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
                              Succes!!!!!!!!!
                              En dit haal je waar? Voor een beginnende sporter is 2 a 2,5 zeker genoeg. En niet te veel vet? Je lichaam heeft vetten nodig om hormonen te maken, dus moet je toch een minimum eten.

@Mic: probeer zoveel mogelijk van je macro's uit je voeding te halen. Het is veel beter om een pak kipfilet te eten dan 2 shakes bijvoorbeeld (ook voor je portefeuille )
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Met sancho eens. Dure supplementen aanschaffen kan altijd nog. Ik zou het gewoon bij de basis houden: goede, schone voeding die rijk is aan magere eiwitten, kwaliteitsvetten en complexe voedzame koolhydraten.
                                Het is beter nooit te besparen op goede voeding dan allemaal dure supplementen aan te schaffen terwijl je voeding ruk is!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X