Nou eindelijk is het er een keer van gekomen om m voor te stellen op deze site.
Ben Nick 22 jaar oud en kom uit noord-holland
Ben nu 4 jaartjes bezig met serieus hard trainen, bijna iedereen heeft natuurlijk wel is een periode gehad dat die liep te kloten in het begin bij de sportschool van het ene apparaat en dan weer naar de ander, maar gelukkig gaat het super lekker nu.
Toen ik begon met trainen woog ik 65 kg en ik was altijd redelijk lang voor me leeftijd, nu weeg ik momenteel 83 Kg met een vetpercentage van 12% maar ben ook serieus met me voeding bezig de laatste maanden vandaar dat het allemaal wel wat lekkerder gaat.
Dus ik zal eigenlijk graag wat advies willen over mijn eetschema, zit momenteel te bulken vandaar vraag ik jullie ervaren advies.
Schema
07:30 ( Brinta pap, met 2 bruine broodjes met rookvlees en een shakey )
09:00 ( 3 bruine boterhammen met kipfilet en 3 bruine boterhammen met rookvlees )
11:00 ( 1 banaan met een appeltje )
12:30 ( eet ik altijd me paste met tonijn en nog 2 bruine broodjes met kipfilet ) ( of ik neem een prakkie stampot mee van de vorige avond )
15:00 ( 500 mg Franse magere kwark )
16:30 ( blikje tonijn met meestal 4 bruine boterhammen )
18:00 ( eet ik altijd wat de pot schaft, mams wel ondertussen wel dat ze wel wat ze moet maken dus geen patat en andere vetten )
19:30 ( Trainen en daarna me shakey met een banaan )
22:00 ( Franse magere kwark 500 mg of ik neem 2 bruine boterhammen met eitje.
Graag hoor ik wel of niet commentaar van jullie wil namelijk graag geholpen worden.
Comment