He hallo allemaal
Al een hele tijd neus ik wat rond op dit forum op zoek na info, ervaringen en natuurlijk meningen.
Maar vooral van achter de schermen....(stiekem)
Omdat ik de laatste tijd bijna dagelijks hier te vinden ben vond ik het tijd om me maar ff voor te stellen.
Trainen doe ik vanaf mijn 18jr tot nu 31jr, dat lijkt best lang maar daar hebben wel wat ''pauzes'' tussen gezeten.
Na de eerste 2jr , 2jr. niets gedaan later nog 1jr en een keer 4mnd er tussen uit geweest. (en zo hier en daar een maandje)
De laatste 5jr zijn echter aan een stuk goed bezig dus...
Daar in natuurlijk ook de grootste vooruit gang geboekt.
18jr 63kg......31jr 87kg lengte 1.80
Wel allemaal naturel
Vooral de laatste tijd veel gepakt door ...jaja... veel beter met mijn voeding om te gaan.
Dus voor alle andere nieuwkomers eerst voeding dan aanvullen met supplementen niet andersom....
Of praat ik nou voor mijn beurt.?
Maar goed blablabla
Aangenaam...........
Al een hele tijd neus ik wat rond op dit forum op zoek na info, ervaringen en natuurlijk meningen.
Maar vooral van achter de schermen....(stiekem)
Omdat ik de laatste tijd bijna dagelijks hier te vinden ben vond ik het tijd om me maar ff voor te stellen.
Trainen doe ik vanaf mijn 18jr tot nu 31jr, dat lijkt best lang maar daar hebben wel wat ''pauzes'' tussen gezeten.
Na de eerste 2jr , 2jr. niets gedaan later nog 1jr en een keer 4mnd er tussen uit geweest. (en zo hier en daar een maandje)
De laatste 5jr zijn echter aan een stuk goed bezig dus...
Daar in natuurlijk ook de grootste vooruit gang geboekt.
18jr 63kg......31jr 87kg lengte 1.80
Wel allemaal naturel
Vooral de laatste tijd veel gepakt door ...jaja... veel beter met mijn voeding om te gaan.
Dus voor alle andere nieuwkomers eerst voeding dan aanvullen met supplementen niet andersom....
Of praat ik nou voor mijn beurt.?
Maar goed blablabla
Aangenaam...........
Comment