Heey,
Bij deze stel ik me voor:
Ik ben Mark,
Ben 17jaar oud.
1.95m aardig lang voor me leeftijd dus
Ben aardig breed gebouwd zonder enige training was dit al flink.
Ben nu sinds een half jaar ongeveer (4 á 5 maandjes)
Flink aan het trainen, wil toch wel 4 á 5x per week gaan, en ik merk al flink verschil in het opbouw van mijn lichaam en ben er echt wel blij mee, had niet verwacht dat het zo snel ging!
Maar dan blijf je toch wel hangen op bepaalde vragen omdat ik nog een echte amateur ben, daarom even een vraagje(s)
1. Bij het trainen van mijn borsspieren, en dan gaat het vooral op de oefening:
Liggend op een bank, twee dumbells van 15kg, en dan opwaartse bewegingen maken, tot ze samen komen met gestrekte arm in de lucht, en dan armen buigen waardoor de dumbells zakken met je armen met een hoek van 90graden.
Ik ben fanatiek die oefening meerdere malen per week aan het doen, en mijn borstspieren worden ook flinker, alleen het ziet er niet echt als ''spier'' uit, het lijkt nu net alsof het in een punt loopt, en niet de mooie ronde vorm zoals ik hem zou willen, en hoe meer ik train hoe meer die puntigere vorm erin komt lijkt wel..
Dus wat te doen hieraan?:O
Gewoon doorgaan met wat ik doe, of toch overgaan naar wat anders..?
Hartelijk bedankt alvast voor de informatie
Bij deze stel ik me voor:
Ik ben Mark,
Ben 17jaar oud.
1.95m aardig lang voor me leeftijd dus
Ben aardig breed gebouwd zonder enige training was dit al flink.
Ben nu sinds een half jaar ongeveer (4 á 5 maandjes)
Flink aan het trainen, wil toch wel 4 á 5x per week gaan, en ik merk al flink verschil in het opbouw van mijn lichaam en ben er echt wel blij mee, had niet verwacht dat het zo snel ging!
Maar dan blijf je toch wel hangen op bepaalde vragen omdat ik nog een echte amateur ben, daarom even een vraagje(s)
1. Bij het trainen van mijn borsspieren, en dan gaat het vooral op de oefening:
Liggend op een bank, twee dumbells van 15kg, en dan opwaartse bewegingen maken, tot ze samen komen met gestrekte arm in de lucht, en dan armen buigen waardoor de dumbells zakken met je armen met een hoek van 90graden.
Ik ben fanatiek die oefening meerdere malen per week aan het doen, en mijn borstspieren worden ook flinker, alleen het ziet er niet echt als ''spier'' uit, het lijkt nu net alsof het in een punt loopt, en niet de mooie ronde vorm zoals ik hem zou willen, en hoe meer ik train hoe meer die puntigere vorm erin komt lijkt wel..
Dus wat te doen hieraan?:O
Gewoon doorgaan met wat ik doe, of toch overgaan naar wat anders..?
Hartelijk bedankt alvast voor de informatie
Comment