Ey Mensen,
Ben een 17 jarige jonge knul, uit Limburg.(bijna 18)
Train al sinds me 15e bij een sportschool(kracht/cardio training).
Ben 1,78 Meter lang en 60 Kg zwaar.
Verleden
Ondanks dat ik toen me voeding niet serieus nam ging ik wel 3x per week een fullbody schema doen, heb wel vooruitgang geboekt. na dit kreeg ik een serieuze blessure aan me linker Trapezius 6 maanden waar ik nu nog steeds last van heb dus blijf weekje thuis zitten en ga naar fysiotherapie 2x in de week.
Heden
Kan momenteel alleen serieus me buik,benen,onderarmen en biceps curl en french pres uitvoeren en de rug niet te vergeten jammer genoeg.
Blijf ff weekje thuis zitten en relax en laat me spier wat rusten.
Ondertussen blijf ik goed eten en laat me masseren.
ben wel in afgelopen half jaar elke keer 1 kg per maand bijgekomen.
Toekomst
Ik hoop binnenkort weer normaal te kunnen trainen en wou overgaan op een splitschema voor sneller resultaat, en sinds ik bijna uit de groeispurt ben ga ik de breedspurt in.
Voedingsschema
Echt een schema heb ik niet merendeels na 2 complete maaltijden zit ik vol voor de rest van de dag daarom eet ik elke 2 uur wel wat stevigs hopelijk lezen jullie het en kunnen jullie me wat advies geven.
ochtend
250 ml volle melk met havermout + Koolydraden shake van bodylab.
of 3 boterhammen(volkoren brood) met chocopasta,stroop en pindakaas.
Tussendoor
eet ik 2/3 stukken fruit perdag en de overige boterhammen tot dat ik op 6/8 per dag uit kom. Waar ik kipfilet,kaas of ander vlees erop doe met boter ofc.
Avond
Eet ik wat de pot schaft wel na een training merendeels spaggeti/maccooni of rijst, of soms broodtje tonijn. Voor het slapen 500 gram kwark(met smaakje).
neem ook 3 weight gainer shakes tussendoor+ 1 eitwitshake tussendoor.
Van Bodylab.nl
Kom rond de 2000Kcal perdag ongeveer uit.
Wat vinden jullie?
Ben een 17 jarige jonge knul, uit Limburg.(bijna 18)
Train al sinds me 15e bij een sportschool(kracht/cardio training).
Ben 1,78 Meter lang en 60 Kg zwaar.
Verleden
Ondanks dat ik toen me voeding niet serieus nam ging ik wel 3x per week een fullbody schema doen, heb wel vooruitgang geboekt. na dit kreeg ik een serieuze blessure aan me linker Trapezius 6 maanden waar ik nu nog steeds last van heb dus blijf weekje thuis zitten en ga naar fysiotherapie 2x in de week.
Heden
Kan momenteel alleen serieus me buik,benen,onderarmen en biceps curl en french pres uitvoeren en de rug niet te vergeten jammer genoeg.
Blijf ff weekje thuis zitten en relax en laat me spier wat rusten.
Ondertussen blijf ik goed eten en laat me masseren.
ben wel in afgelopen half jaar elke keer 1 kg per maand bijgekomen.
Toekomst
Ik hoop binnenkort weer normaal te kunnen trainen en wou overgaan op een splitschema voor sneller resultaat, en sinds ik bijna uit de groeispurt ben ga ik de breedspurt in.
Voedingsschema
Echt een schema heb ik niet merendeels na 2 complete maaltijden zit ik vol voor de rest van de dag daarom eet ik elke 2 uur wel wat stevigs hopelijk lezen jullie het en kunnen jullie me wat advies geven.
ochtend
250 ml volle melk met havermout + Koolydraden shake van bodylab.
of 3 boterhammen(volkoren brood) met chocopasta,stroop en pindakaas.
Tussendoor
eet ik 2/3 stukken fruit perdag en de overige boterhammen tot dat ik op 6/8 per dag uit kom. Waar ik kipfilet,kaas of ander vlees erop doe met boter ofc.
Avond
Eet ik wat de pot schaft wel na een training merendeels spaggeti/maccooni of rijst, of soms broodtje tonijn. Voor het slapen 500 gram kwark(met smaakje).
neem ook 3 weight gainer shakes tussendoor+ 1 eitwitshake tussendoor.
Van Bodylab.nl
Kom rond de 2000Kcal perdag ongeveer uit.
Wat vinden jullie?
Comment