joo boiis,, kevin hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• joo boiis,, kevin hier

fawaka boiis.. ik speel basketball in hendrik-ido-ambacht bij Fairmount (wellicht bekent onder de basketballers). Ik heb een vriend en die is een fervent fitnesser (we noemen 'm altijd FG=fitnessgeil). Maar hij heeft mij iig dermate te weten interesseren dat ik bij de plaatselijke sportschool een proefabbo heb genomen van een maand.

Ik heb hier al een tijdje rondgedoold op t forum en ik heb zin in het "fitnessleven". Zo heb ik gisteren mijn eerste kwarkje naar binnen gewerkt om even lekker in the mood te komen.. ook de ingeblikte tonijn kon natuurlijk niet uitblijven. Inmiddels heb ik mijn moeder tien blikjes laten kopen, ook voor op school enzo!! (handig die moeders)

Maarja dit was t wel zo'n beetje.. ik hoop veel van jullie te leren, en jullie op jullie beurt natuurlijk weer van mij. Ik heb er zin in.. dit forum voelt ook echt al als een plek waar ik begrepen word. Op school lachen ze mij nog uit als ik met met mijn vriend een kwarkje zit te nuttigen, maarja fuck hun, ik trek me er niks van aan.. over een maand of zeven ben ik toch sterker dan die gasten..

greetzz.,,
    Kevin*

welkom hier swa

bong mattie, faka met jou?
    Groeten

Comment

Allloooooooooo

Comment

welkom lbj
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

en die hendrik ido dinges, ken ik alleen van de file berichten
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Welkom Naam-Genoot
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hoi,

Je hebt in ieder geval een goeie instelling.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Welkom sistah.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom Kevin

Comment

Hendrik-Ido...dat gehucht waar ik soms door heen fiets :P

succes

Comment

Welkom!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom, zat ook op basketbal, fitness is misschien ff wennen maar vind het wel beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X