44 jaar ondertussen , trainen doe ik al vanaf mijn 16e maar niet met regelmaat , ik train dan weer een half jaar of een jaar en doe er dan vervolgens een tijd niks meer aan of ga weer een vechtsport doen o.i.d
nu ben ik sinds een maand of 6 weer druk met de gewichtjes en het erbij horende eten (eetpatroon) al maak ik me het niet zo moeilijk als ik hier veel lees , vandaar dat ik dus ook op 19% (geeft m,n weegschaaltje aan )vet zit , al daalt het wel langzaam , het was 23% 4maand terug.
heb voor jullie ook even het meetlintje erbij gehaald zodat je een idee hebt ..
schouderomvang 139 , biceps 41 , borst 113 , bovenbeen 60 , kuiten 41, buik 89.
mijn lengte is 183 en ik weeg 86.5
trainen doe ik nog steeds wisselend , soms 5x per week en soms 3x per week in de sportschool , thuis heb ik een paar bumbels en een grote stang die ik tussen door pak als ik weer eens energie over heb ..
ik ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig wat jullie zo mijn verhoudingen vinden ?
tips en tricks are welcome !
nu ben ik sinds een maand of 6 weer druk met de gewichtjes en het erbij horende eten (eetpatroon) al maak ik me het niet zo moeilijk als ik hier veel lees , vandaar dat ik dus ook op 19% (geeft m,n weegschaaltje aan )vet zit , al daalt het wel langzaam , het was 23% 4maand terug.
heb voor jullie ook even het meetlintje erbij gehaald zodat je een idee hebt ..
schouderomvang 139 , biceps 41 , borst 113 , bovenbeen 60 , kuiten 41, buik 89.
mijn lengte is 183 en ik weeg 86.5
trainen doe ik nog steeds wisselend , soms 5x per week en soms 3x per week in de sportschool , thuis heb ik een paar bumbels en een grote stang die ik tussen door pak als ik weer eens energie over heb ..
ik ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig wat jullie zo mijn verhoudingen vinden ?
tips en tricks are welcome !
Comment