Nieuw op dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welkom,
    veel plezier op het form,

Comment

Originally posted by Desertstorm View Post
      @ Sch00m en Knulletje,

Bedankt voor jullie snelle reacties!
      Ik heb inmiddels het zomersticky gelezen (wat een lap tekst zeg!) en ben nou bezig met de link van creatine door te werken.

Misschien ligt mijn fout bij het cardio wat ik beoefen. Kan het zo zijn dat elke keer als ik weer massa opbouw, dat er weer aftrain door te rennen en te zwemmen? Want dan heeft het natuurlijk geen zin en zal ik keuze's moeten gaan maken tussen die sporten.

Want het is echt belangrijk dat ik voor ik begin aan de AMO 65 kilo weeg. Anders zijn bepaalde onderdelen gewoon niet te doen.
      Door cardio gaat je voedingsbehoefte ontzettend omhoog. Zorg dat je voeding hier ook op aangepast is. Als je bijvoorbeel 300 Kcal boven je behoefte eet en je doet erg veel cardio dan kan je bijvoorbeeld terecht komen op -200 en dan heb dus een tekort aan voedingstoffen. Zet je voeding op papier (voedingsschema) als je dit nog niet gedaan hebt en plak er gewoon per dag 500-1000 kcal bovenop. Met genoeg kracht training heb jij die 3 kilo er in januari best bij.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X