Effe voorstellen !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Effe voorstellen !

Hye iedereen,

zoals jullie al kunnen zien of niet, heet ik Greg.
    Heb veel vragen over mijn lichaam en over spiermassa's kweken,
    Ik ben 15 jaar oud (1994), weeg 76 kg, en ben 1m96 groot.
    De kleinste ben ik nooit geweest, maar wel altijd de magerste.

Vrienden zeggen tegen mij 'smalle', wel ik zou van deze naam graag afwillen op een positieve manier door spieren te kweken. Ben nu één week bezig en zou graag jullie raad willen horen, hoe ik sneller spiermassa kweek (zonder gebruik van anabolen etc.). Ligt het aan mijn lengte-gewicht verhouding ik weet het niet.

Voor de rest ga ik nog naar school ofcourse! Ik speel al sinds mijn 5 jaar voetbal, zou graag nog een sport erbij willen aangezien ik me moeilijk kan stilhouden.. en neen basketbal is hier geen oplossing voor. De sport staat me niet aan, but this is going of the limits..

Ziezo als er nog vragen zijn kan je deze stellen, of als er tips zijn over voedingssupplementen te gebruiken?

Greetz
    Imma Never Back Down !

Welkom! Hoe zit je met voeding? Training? Dat is de basis, alvorens je aan voedingssupplementen gaat denken (ok, eraan denken mag nog net).
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Welkom! Hoe zit je met voeding? Training? Dat is de basis, alvorens je aan voedingssupplementen gaat denken (ok, eraan denken mag nog net).
      Mijn voeding; ik probeer 3x biefsteak (hoe je het ook schrijft) te eten per week, ik eet elke dag een banaan. Moet wel toegeven dat ik veel vettigheid eet.. ik train 4-5 keer per week
      Imma Never Back Down !

Comment

Welkom Gregel.

Comment

Originally posted by Gregel View Post
          Mijn voeding; ik probeer 3x biefsteak (hoe je het ook schrijft) te eten per week, ik eet elke dag een banaan. Moet wel toegeven dat ik veel vettigheid eet.. ik train 4-5 keer per week
          Wat voor training?

En ik neem aan dat je wel meer eet dan dat?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wat voor training?

En ik neem aan dat je wel meer eet dan dat?
            Krachttraining; biceps, triceps, beenspieren, buikspieren, borstspieren & rugspieren.

Ja inderdaad dan eet ik wel meer, ik eet wel veel dus laat staan dat ik niet veel eet. Ik eet 1x per week op zijn minst pasta. Kip zit er ook 1/2 van de week in en bij elk avondmaal groenten en aardappelen hé
            Imma Never Back Down !

Comment

Krachttraining; biceps, triceps, beenspieren, buikspieren, borstspieren & rugspieren.

Ja inderdaad dan eet ik wel meer, ik eet wel veel dus laat staan dat ik niet veel eet. Ik eet 1x per week op zijn minst pasta. Kip zit er ook 1/2 van de week in en bij elk avondmaal groenten en aardappelen hé
              Veel mensen denken dat ze veel eten en dat valt vaak reuze mee. Als jij aan wil komen zul je dat met name in je voeding moeten gaan zoeken. Als je met de huidige hoeveelheid die je eet niet aankomt, maar je wil wel aankomen, moet je meer gaan eten.

Comment

Veel mensen denken dat ze veel eten en dat valt vaak reuze mee. Als jij aan wil komen zul je dat met name in je voeding moeten gaan zoeken. Als je met de huidige hoeveelheid die je eet niet aankomt, maar je wil wel aankomen, moet je meer gaan eten.
                Kan het ook niet gewoon de 'de genen' zitten nl. mijn schildklier ?
                Imma Never Back Down !

Comment

Kan het ook niet gewoon de 'de genen' zitten nl. mijn schildklier ?
                  Of je ergens een lichamelijke afwijking hebt waardoor je niet aankomt, geen idee. Dat kan je huisarts beantwoorden.

Ik acht de kans echter vele malen groter dat je niet genoeg eet. Kun je antwoord geven op mijn vragen?

Comment

Of je ergens een lichamelijke afwijking hebt waardoor je niet aankomt, geen idee. Dat kan je huisarts beantwoorden.

Ik acht de kans echter vele malen groter dat je niet genoeg eet. Kun je antwoord geven op mijn vragen?
                    Ja maar wat is 'niet genoeg eten' ?
                    Imma Never Back Down !

Comment

Ja maar wat is 'niet genoeg eten' ?
                      Dat is dus wat ik zeg. Als jij aan wil komen, maar dat gebeurt niet, eet je blijkbaar niet genoeg.

Hoeveel kcal krijg je binnen en wat is je behoefte per dag?
                      Last edited by Pinada; 16-12-2009, 17:38.

Comment

Dat is dus wat ik zeg. Als jij aan wil komen, maar dat gebeurt niet, eet je blijkbaar niet genoeg.

En dan wederom: Hoeveel kcal krijg je binnen en wat is behoefte per dag?
                        dacht dat de behoefte aan 2500 - 3000/kcal lag per dag, hoeveel ik er binnenspeel weet ik zelf niet goed, daarom ook dat ik op dit forum kom, zou graag een optimale trainingen hebben
                        Imma Never Back Down !

Comment

dacht dat de behoefte aan 2500 - 3000/kcal lag per dag, hoeveel ik er binnenspeel weet ik zelf niet goed, daarom ook dat ik op dit forum kom, zou graag een optimale trainingen hebben
                          Zoals ik al zei: zoek het met name in je voeding. Training is uiteraard ook belangrijk, maar als je niet genoeg eet, zul je niet aankomen. Dus: reken uit wat je per dag binnenkrijgt en vergelijk dat met je behoefte. Stel dat je nu 3000 kcal naar binnen speelt per dag en je komt niet aan, dan zit je dus duidelijk nog niet boven behoefte te eten.

Comment

Zoals ik al zei: zoek het met name in je voeding. Training is uiteraard ook belangrijk, maar als je niet genoeg eet, zul je niet aankomen. Dus: reken uit wat je per dag binnenkrijgt en vergelijk dat met je behoefte. Stel dat je nu 3000 kcal naar binnen speelt per dag en je komt niet aan, dan zit je dus duidelijk nog niet boven behoefte te eten.
                            Hoe kan ik te weten komen hoeveel kcal ik binnenspeel als ik iets eet ?
                            Imma Never Back Down !

Comment

Hoe kan ik te weten komen hoeveel kcal ik binnenspeel als ik iets eet ?
                              Kijk op de verpakkingen van wat je eet naar de voedingswaarde, of op een voedingswaardetabel op internet en ga aan het rekenen (excel is hiervoor erg handig).

Heb je daar geen zin in: Ga dan gewoon meer eten. Het lijk me simpel toch? je wilt aankomen, maar het gebeurt niet, dus je moet meer gaan eten. Als je geen zin hebt om het in cijfers uit te gaan drukken dan ga je gewoon meer eten tot je wel aankomt op een tempo dat jij prettig vindt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X