Heb eigenlijk niks gepost sinds ik hier heb aangemeld en voorgesteld
Ben daarnaast wel erg voor uit gegaan, dus vandaar even een update en
zal waarschijnlijk ook meer gaan posten vanaf nu
Even wat 'ge-update' stats:
Lengte : 1,75/1,77m
Gewicht : +- 89-90kg
Leeftijd: 18 jaar
Vetpercentage: 16%
Tijdsduur van trainen: nu ongeveer 1 jaar serieus en hiernaast nog wat aangekloot, voordat ik wist hoe het beter kon
Even wat kracht stats (ter informatie, heb eigenlijk nog niet 1RM gedaan, dus zal er ook bij posten hoevaak ik het doe)
Benchpress: 110kg * 8 keer
Squat: 140kg *10 keer
Deadlift: 100kg *8-10 keer
Deadlift pak ik meestal als laatste en ben dan eigenlijk best wel kapot na 3-4 andere oefeningen voor mijn rug, dit is geen excuus. Ik werk er ook aan om het te verbeteren
Verder, heb ik niet echt veel te melden, zal binnenkort ook even mijn voedings-patroon posten voor de geïnteresseerde onder ons, zit nu wel rond de 4500kcal-5000kcal, zit ook nog steeds in mijn bulk.
Groeten, Daan/Yush
Ben daarnaast wel erg voor uit gegaan, dus vandaar even een update en
zal waarschijnlijk ook meer gaan posten vanaf nu
Even wat 'ge-update' stats:
Lengte : 1,75/1,77m
Gewicht : +- 89-90kg
Leeftijd: 18 jaar
Vetpercentage: 16%
Tijdsduur van trainen: nu ongeveer 1 jaar serieus en hiernaast nog wat aangekloot, voordat ik wist hoe het beter kon
Even wat kracht stats (ter informatie, heb eigenlijk nog niet 1RM gedaan, dus zal er ook bij posten hoevaak ik het doe)
Benchpress: 110kg * 8 keer
Squat: 140kg *10 keer
Deadlift: 100kg *8-10 keer
Deadlift pak ik meestal als laatste en ben dan eigenlijk best wel kapot na 3-4 andere oefeningen voor mijn rug, dit is geen excuus. Ik werk er ook aan om het te verbeteren
Verder, heb ik niet echt veel te melden, zal binnenkort ook even mijn voedings-patroon posten voor de geïnteresseerde onder ons, zit nu wel rond de 4500kcal-5000kcal, zit ook nog steeds in mijn bulk.
Groeten, Daan/Yush
Comment