hoi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoi

hoi ik ben Joost, 19 jaar, 64kg, 1.83m.
    Ik ben nog niet begonnen met trainen, ben wel van plan om morgen naar fitnesscentrum te gaan 3 huizen verderop, dus ik kan vaak en makkelijk gaan trainen.
    Ik wil vooral wat meer spiermassa gaan ontwikkelen. Hoe ik dit ga doen, weet ik nog niet. Ik denk dat ik eerst even ga kijken of een instructeur bij het fitness-centrum een goed schema heeft. Als iemand nog goede tips heeft om mee te beginnen graag.
    Ik hoorde van een vriend dat kwark en veel water wonderen doen om snel wat spiermassa te krijgen in combinatie met 3 tot 4 keer trainen per week. Alleen vraag ik me af hoe snel ik ongeveer verandering zou moeten zien.. ik heb amper vet, maar ik ga kijken of ik morgen het vetpercentage kan laten berekenen.

Ik wil denk ik beginnen met een full-training. Is dit handig?

Als iemand goede tips heeft: heel graag!!

Welkom Joost!

Das wel handig, 3 huizen verderop. Had ik dat maar.

Je vriend kletst uit z'n nek. Lees eens de zomersticky door. Als je dat gedaan hebt ben je al een stuk wijzer. Er staat een fullbody schema in de stickies. Daar kan je goed mee beginnen.

Wij weten natuurlijk niet hoe hard jij je best doet, hoe goed jij eet en hoeveel aanleg jij hebt. Hoe snel jij vooruitgang ziet hang helemaal af van jezelf.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom, lees de stickys en

EET!
        Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Welkom Joost.
          Check al die info: LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

thanks xD
            die vriend van me heeft precies tzelfde gedaan met een andere vriend... hij veranderde van een klein scharminkel naar een mini versie van de hulk in 2 maanden... vraag me af hoe hij dat heeft gedaan
            ik zal s de stickys lezen

Comment

welkom

Comment

Welkom Joost...
                Wie is die vriend van jou?
                Ik wil wel weten hoe hij in 2 maanden n scharminkel veranderd in n HULK..
                Ik zeg dat het Bullshit is, en een uit de lucht gegrepen verhaal...
                Enig idee hoe lang het duurt voordat je n hulk/beest word?

Comment

Welkom.
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Welkom Joost...
                    Wie is die vriend van jou?
                    Ik wil wel weten hoe hij in 2 maanden n scharminkel veranderd in n HULK..
                    Ik zeg dat het Bullshit is, en een uit de lucht gegrepen verhaal...
                    Enig idee hoe lang het duurt voordat je n hulk/beest word?
                    Nou het leuke is dat ik het zelf heb gezien... Voor de zomervakantie wassie een klein scharminkeltje, erna paste hij in geen enkel shirt meer
                    Traint er trouwens iemand in Leeuwarden? Ik weet niet of een bepaalde sportschool beetje goede begeleiding heeft voor de eerste paar weken..

Comment

Originally posted by jo0pie View Post
                      Nou het leuke is dat ik het zelf heb gezien... Voor de zomervakantie wassie een klein scharminkeltje, erna paste hij in geen enkel shirt meer
                      Traint er trouwens iemand in Leeuwarden? Ik weet niet of een bepaalde sportschool beetje goede begeleiding heeft voor de eerste paar weken..
                      Vergeet niet dat je dit verteld op n bb site he?
                      En nu zeg ik dus dat jij het liegt

Comment

Oke het was een mooi verzonnen verhaaltje om even te testen of jullie wel wisten waar je over praat
                        Maar ik hoor net dat mijn lessen uitvallen vandaag...dus ik ga maar eens even langs de sportschool...

Edit: voor t eerst van mn leven:P

Comment

Welkom
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Succes met je eerste training dan heej... Niet overdrijven gelijk hoor, krijg je spijt van.....
                            PS. Als je hier niet weet waar je over praat, val je zo door de mand..
                            Ieder lid weet wel voldoende, om er om te lachen..
                            Train ze man...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Succes met je eerste training dan heej... Niet overdrijven gelijk hoor, krijg je spijt van.....
                              PS. Als je hier niet weet waar je over praat, val je zo door de mand..
                              Ieder lid weet wel voldoende, om er om te lachen..
                              Train ze man...
                              volgens mij overdreef ik niet bepaald of wel? k zeg alleen wat een vriend voor elkaar heeft gekregen en vraag me af hoe..
                              maarja.. dankje wel, zal t succes nodig hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X