hallo luitjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo luitjes

Na een hele hoop gelezen te hebben hier van een aantal mensen die er zeer zeker verstand van hebben, heb ik besloten om me hier ook aan te melden.
    Ik zal me even voorstellen.. (Daar is dit topic tenslotte voor :-))
    Ik ben Linda, 23 jaartjes jong en train sinds 2 jaar weer waarvan 1 jaar nu vrij intensief. Omdat ik veel modellenwerk doe en wedstrijden stijldansen heb waarin ik in zo'n lekker sexy bloot jurkje mag dansen, kan mijn lichaam voor mezelf niet strak genoeg zijn. Ik doe 3 keer in de week 60 min cardio, 4 x krachttraining van 60 min, stijldansen en sinds kort 3 x 60 min zumba in de week... Ben over alle stevreden behalve mn buikje (zoals 99% van alle vrouwen hihi) Op de een of andere manier lukt het me niet om die weg te krijgen, vandaar dat ik hier lekker ga rondneuzen en wellicht dat ik een hoop interessante informatie kan vinden hier!

Je sport zoveel en nog een buikje?? ohhh wat demotiverend. Ik dacht er met 3x per week krachttraining te komen!! (45 min)

Comment

Welkom! En die buik goed krijgen is voornamelijk een kwestie van dieet vrees ik. Overigens kunnen niet alle vrouwen even diep in hun vetpercentage zonder vervelende bijwerkingen. Genen komen hier dus ook om de hoek kijken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom!

Heel erg veel informatie te vinden hier. Zomersticky zou ik zowiezo als eerste eens eventjes doornemen.

Hoop dat je tegen schuine oversexte mannen humor kan. Want het is gevaarlijk terrein voor lekkere wijven in sexy korte jurkjes tussen allemaal die mannen met veels te hoge testosteron.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom Linda.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

welkom linda

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Welkom!

Heel erg veel informatie te vinden hier. Zomersticky zou ik zowiezo als eerste eens eventjes doornemen.

Hoop dat je tegen schuine oversexte mannen humor kan. Want het is gevaarlijk terrein voor lekkere wijven in sexy korte jurkjes tussen allemaal die mannen met veels te hoge testosteron.
                Helemaal mee eens!

@ linda welkom en veel leesplezier.

Comment

welkom
                  Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Welkom en succes met je buikje.

Comment

Welkom Linda!
                      <------ BB Gun doet auw!

Comment

lol, daar maak ik me allerminst zorgen om :-). Werk zelf tussen 98 mannen en 10 vrouwen, dus ben heel wat gewent..... Kijk niet raar op als ik eventjes mijn mening teruggeef hahaha

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Welkom! En die buik goed krijgen is voornamelijk een kwestie van dieet vrees ik. Overigens kunnen niet alle vrouwen even diep in hun vetpercentage zonder vervelende bijwerkingen. Genen komen hier dus ook om de hoek kijken.
                          Ja is ook wel zo, maar toch....... er moet ergens een weg zijn... moet alleen even de goede weg zien te vinden :-).... Maar dat het lukt staat vast!!!!
                          (En laat me vooral deze goede hoop houden)

Comment

Er is zeker een weg: dieet.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                              Welkom!

Hahaha don't worry, werk tussen 98 mannen waarvan zeker de helft veel te veel testosteron heeft . Heb er heel wat ervaring mee ... Gaat goedkomen. Ps de sticky's heb ik hier zowat allemaal al gelezen :-).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X