Hallo allemaal,
Ik heb begrepen dat een voorsteltopic zeer op prijs wordt gesteld dus vandaar .
Mijn naam is Roy en ik ben 16 jaar. Ik train nu ongeveer 13 maanden, waarvan ongeveer 5 maanden enorm gedreven. Daarmee bedoel ik o.a.; geen excuses waarom ik een training over zou moeten slaan (huiswerk, druk, etc.), goed voedingsschema, en iedere training proberen met een paar oefeningen echt tot het uiterste te gaan (in herhalingen/gewicht).
Zo ziet m'n trainingsschema eruit;
- Maandag --> Upper body (2 uur).
- Dinsdag --> Cardio (1,5 uur) + lower body (0,5 uur).
- Woensdag --> Upper body (2 uur).
- Donderdag --> Cardio (1,5 uur) + lower body (0,5 uur).
- Vrijdag --> Upper body (2 uur).
Op dit moment is het voor mij nog niet essentieel om triceps/borst + biceps/rug apart te trainen, maar goed die tijd komt nog wel..
Stats:
177 cm
70 kg
11-12% vet
Ik weet natuurlijk niet zó geweldig veel van krachttraining, voeding etc zoals jullie doen, maar daarom ben ik ook hier. Tips zijn welkom .
Grt Roy
Ik heb begrepen dat een voorsteltopic zeer op prijs wordt gesteld dus vandaar .
Mijn naam is Roy en ik ben 16 jaar. Ik train nu ongeveer 13 maanden, waarvan ongeveer 5 maanden enorm gedreven. Daarmee bedoel ik o.a.; geen excuses waarom ik een training over zou moeten slaan (huiswerk, druk, etc.), goed voedingsschema, en iedere training proberen met een paar oefeningen echt tot het uiterste te gaan (in herhalingen/gewicht).
Zo ziet m'n trainingsschema eruit;
- Maandag --> Upper body (2 uur).
- Dinsdag --> Cardio (1,5 uur) + lower body (0,5 uur).
- Woensdag --> Upper body (2 uur).
- Donderdag --> Cardio (1,5 uur) + lower body (0,5 uur).
- Vrijdag --> Upper body (2 uur).
Op dit moment is het voor mij nog niet essentieel om triceps/borst + biceps/rug apart te trainen, maar goed die tijd komt nog wel..
Stats:
177 cm
70 kg
11-12% vet
Ik weet natuurlijk niet zó geweldig veel van krachttraining, voeding etc zoals jullie doen, maar daarom ben ik ook hier. Tips zijn welkom .
Grt Roy
Comment