Gegroet allemaal,
Ik ben een oudere jongere en woon nabij Barcelona
. Ik heb geen enkele moeite met op gewicht blijven en daar ligt meteen het probleem: ik heb grote moeite níet op gewicht te blijven! Ik train u een jaartje of anderhalf met af en toe een pauze van enkele manden door omstandigheden. Ik ben in die tijd een kilo aangekomen, denk ik, maar het ziet er allemaal wel veel beter uit. Evengoed wil ik de zaak nu maar eens grondig aanpakken en vreet me momenteel dan ook ongans. Ik ben benieuwd of er nu eindelijk iets gaat gebeuren. Het doel is er een kilo of 6 bij te schranzen en er daarna zo nodig wat vet af te werken.
Stand van zaken: 40++ jaar, 1,86 m, 81 kg, BF 17% (meetlint taille methode), ca. 4 x pw naar de sportschool, 3x pw 10 km hardlopen.
En oh ja, ik heb een bloedhekel
aan mensen die msn-taal schrijven, punten en komma's weglaten en het verschil tussen een d en een t niet (willen) kennen. Ik heb het forum zo eens een keer of wat rondgelezen en dat kan nog wel eens gaan botsen, vrees ik. Nou ja, is mijn probleem. 
Hoewel? Ben ik de enige?
Ik ben een oudere jongere en woon nabij Barcelona

Stand van zaken: 40++ jaar, 1,86 m, 81 kg, BF 17% (meetlint taille methode), ca. 4 x pw naar de sportschool, 3x pw 10 km hardlopen.
En oh ja, ik heb een bloedhekel

Hoewel? Ben ik de enige?
Comment