Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welkom,
als je zo doorgaat zal je na een tijdje echt overtraind zijn zonder veel winst te hebben. Zou je aanraden om je lichaam toch wat meer rust te geven. Hier zal je veel sneller door groeien want je groeit in de rust.
Hoe voelt dat? dan hou ik de symptomen in de gaten.
Ik wil absoluut niet eigenwijs proberen te zijn, maar ik ben nog nooit zo hard gegroeid dan sinds ik zo vaak en lang train. Misschien hou ik wel te lang rust tussendoor.
Maar nu ik zit hier niet om van iedereen te horen dat 2.5 uur lang is:
Heeft iemand het antwoord op de vraag; "hoe haal ik alles uit mijn training?"
Het liefst neem ik iemands complete training- en voedingsschema over.
Ik wil ook met shakes gaan beginnen. Heeft iemand een boodschappenlijstje voor mij?
Hoe voelt dat? dan hou ik de symptomen in de gaten.
Ik wil absoluut niet eigenwijs proberen te zijn, maar ik ben nog nooit zo hard gegroeid dan sinds ik zo vaak en lang train. Misschien hou ik wel te lang rust tussendoor.
Maar nu ik zit hier niet om van iedereen te horen dat 2.5 uur lang is:
Heeft iemand het antwoord op de vraag; "hoe haal ik alles uit mijn training?"
Het liefst neem ik iemands complete training- en voedingsschema over.
Ik wil ook met shakes gaan beginnen. Heeft iemand een boodschappenlijstje voor mij?
Tnx
neem de stickies als boodschappenlijstje en het komt helemaal goed.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment