eventjes voorstellen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eventjes voorstellen :)

Dag dames en heren

Ik ben Dave, ben 90 kilo, 1.70 /1.80 lang. (te zwaar :$).

heb een jaar geleden ong. een half jaar aan body building gedaan, en ging erg snel ( me biceps zijn in 2/3 maanden van 29.5 cm omtrek naar 36.2 :$, misschien niet zo snel, of te snel, maar mij leek het heel snel!) Doe er nu niet meer aan. nu alleen nog aan voetbal!

Ik ga binnenkort aan het hartstichting dieet beginnnen, ( vet vrij dieet, al eens eerder gedaan en in 3 weken 10 kilotjes er af, laten we hopen!)

Ik doe om het moment aan voetbal, wil volgend jaar stoppen en me volledig gaan concentreren op body building, en dan wil ik vooral gespierd worden,

Dus bij deze nogmaals ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen om informatie te geven, en hoop een leuke tijd tegemoet te komen!

thnx voor het lezen :P.

Welkom

Slecht plan dan hartdieet (no fat is nooit goed)

Vind knap dat je 10cm verschil hebt in je lengte, maar wel je gewicht weet

Fijn dat je armen gegroeit zijn, is helaas verre van body building, das arm-building

Ik raad je aan de voedingstickies te lezen, gaat er een wereld voor je open. Kun je daarna mooi rondlezen met een beetje basiskennis. Echte voetballers zijn niet helemaal mijn ding, maar mensen kunnen je wel helpen met je voedingsschema mits je bereid bent dat te volgen. Owh en ga squatten en melk drinken

10kg 3 weken is idioot by da weg

Adios en succes met je doel
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Welkom

Slecht plan dan hartdieet (no fat is nooit goed)

Vind knap dat je 10cm verschil hebt in je lengte, maar wel je gewicht weet

Fijn dat je armen gegroeit zijn, is helaas verre van body building, das arm-building

Ik raad je aan de voedingstickies te lezen, gaat er een wereld voor je open. Kun je daarna mooi rondlezen met een beetje basiskennis. Echte voetballers zijn niet helemaal mijn ding, maar mensen kunnen je wel helpen met je voedingsschema mits je bereid bent dat te volgen. Owh en ga squatten en melk drinken

10kg 3 weken is idioot by da weg

Adios en succes met je doel
      Ja ik heb het over me armen omdat die het meest gegroeid zijn ^^ :P

Comment

hallo
        Semper Fidelis

Comment

wat is je bf? en bodybuilding doe je geen half jaar, dat doe je je helleleven bijna

Comment

Welkom!
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom gehete...

Comment

welkom

Comment

Welgekomen
                  > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                  BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Welkom!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by r0hann View Post
                      wat is je bf? en bodybuilding doe je geen half jaar, dat doe je je helleleven bijna
                      Pardon Bf ?

Comment

Originally posted by Dave17 View Post
                        Pardon Bf ?
                        Welkom,

en Bf betekend Body Fat

Comment

Welkom

Comment

Welkom
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom, en is het niet beter om de koolhydraten weg te laten ipv het vet?
                              DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X