Dag sporters!
Ik ben Jeroen, 25 jaar en kom uit Apeldoorn.
Ben 7 jaar lang militair geweest, en nu, na 1,5 jaar niks doen (beveiliging
) toch maar de stap genomen om te gaan trainen. Heb geen zin om er over 5 jaar als een uitgezakte klont bij te zitten.. 
Mijn voornaamste trainingsdoelen zijn: vet kwijtraken, meer kracht & conditie.
Dit wil ik doen door middel van: Minimaal 2x per week fullbody (apparaten) icm cardio(voornamelijk crosstrainer)
Heb door mijn werk te maken met onregelmatige diensten, hierdoor wordt het voor mij moeilijk om een vast trainingsschema aan te houden, maar ik hoop op deze manier een stuk in de goede richting te komen!
Verder heb ik niet veel ervaring (lees geen) met losse gewichten vandaar dat ik eerst begin met apparaten, en straks eventueel vanaf daar verder kan werken.
Ik hoop hier veel te leren, maar dat zal vast goed komen!
Grtz Jeroen.
Ik ben Jeroen, 25 jaar en kom uit Apeldoorn.
Ben 7 jaar lang militair geweest, en nu, na 1,5 jaar niks doen (beveiliging

Mijn voornaamste trainingsdoelen zijn: vet kwijtraken, meer kracht & conditie.
Dit wil ik doen door middel van: Minimaal 2x per week fullbody (apparaten) icm cardio(voornamelijk crosstrainer)
Heb door mijn werk te maken met onregelmatige diensten, hierdoor wordt het voor mij moeilijk om een vast trainingsschema aan te houden, maar ik hoop op deze manier een stuk in de goede richting te komen!
Verder heb ik niet veel ervaring (lees geen) met losse gewichten vandaar dat ik eerst begin met apparaten, en straks eventueel vanaf daar verder kan werken.
Ik hoop hier veel te leren, maar dat zal vast goed komen!
Grtz Jeroen.
Comment