Hallo BNrs,
Zoals gebruikelijk is als je ergens voor het eerst komt even voorstellen.
Naam:Andre
Lengte:183
Gewicht:81
Leeftijd:38
Als kind echt een gespierde spijker ( een octo noemen jullie dat toch of was het ecto)? toch altijd zeer actief geweest en redelijk sportief.
Veel sporten zoals snowboarden, hardlopen schaatsen wakeboarden en veel buitensporten.
Maar gezien mijn bouw nooit echt serieuze kracht ontwikkeld.
Na mijn 30e kwam de bekende zwemband om de hoek imo een belachelijk drijflichaam wat ik niet nodig heb aangezien ik een prima zwemmer ben.
Dus vanaf dat moment altijd op mijn eten gelet maar dat heeft maar beperkt resultaat. Toch zie ik er gekleed normaal en slank uit maar ben ik het overtollige vet beu en wil ik ook eens kijken of we wat spieren kunnen gaan kweken.
Wat ik eet:
Ik eet "gezond" .....
Altijd verse producten en geen sjizzle uit een doos en kruiden zijn altijd vers.
Maw ik hou van lekker en gevarieerd eten.
Koriander
knoflook
spaansepepers
munt
Thais eten veel groenten en rijst en kip
Mexicaans tortilia's wraps etc
Noodles
En af en toe toch ook echt ff junken.
Wat ik train:
3x per week cardio dmv 60 min hardlopen
En net begonnen met 2 dagen fitness
Dus sport nu 5 dagen per week
Daar buiten nog mijn wekelijkse duiken die ik maak of in de zomer wakeboarden etc etc.
Mijn doel:
Een licht gespierd lichaam met 12% vet
En een goede cardiovasculaire conditie 10 km<50 min
Ik wil best wel wat laten of veranderen aan mijn leefgewoonten of training.
Maar geloof niet dat ik het ga volhouden op kwark te leven als de rest hier de geneugten van de wereldkeuken op tafel zet.
graag jullie mening over:
Mijn leeftijd tov mijn doel
Voedings suggesties
trainingssuggesties(geen schema ) maar meer algemeen
Fatburners?
Hardlopen?
En misschien leuk een soort nono verslag te schijven over de leek die gaat fitnessen??
greetzz
Andreas
Zoals gebruikelijk is als je ergens voor het eerst komt even voorstellen.
Naam:Andre
Lengte:183
Gewicht:81
Leeftijd:38
Als kind echt een gespierde spijker ( een octo noemen jullie dat toch of was het ecto)? toch altijd zeer actief geweest en redelijk sportief.
Veel sporten zoals snowboarden, hardlopen schaatsen wakeboarden en veel buitensporten.
Maar gezien mijn bouw nooit echt serieuze kracht ontwikkeld.
Na mijn 30e kwam de bekende zwemband om de hoek imo een belachelijk drijflichaam wat ik niet nodig heb aangezien ik een prima zwemmer ben.
Dus vanaf dat moment altijd op mijn eten gelet maar dat heeft maar beperkt resultaat. Toch zie ik er gekleed normaal en slank uit maar ben ik het overtollige vet beu en wil ik ook eens kijken of we wat spieren kunnen gaan kweken.
Wat ik eet:
Ik eet "gezond" .....
Altijd verse producten en geen sjizzle uit een doos en kruiden zijn altijd vers.
Maw ik hou van lekker en gevarieerd eten.
Koriander
knoflook
spaansepepers
munt
Thais eten veel groenten en rijst en kip
Mexicaans tortilia's wraps etc
Noodles
En af en toe toch ook echt ff junken.
Wat ik train:
3x per week cardio dmv 60 min hardlopen
En net begonnen met 2 dagen fitness
Dus sport nu 5 dagen per week
Daar buiten nog mijn wekelijkse duiken die ik maak of in de zomer wakeboarden etc etc.
Mijn doel:
Een licht gespierd lichaam met 12% vet
En een goede cardiovasculaire conditie 10 km<50 min
Ik wil best wel wat laten of veranderen aan mijn leefgewoonten of training.
Maar geloof niet dat ik het ga volhouden op kwark te leven als de rest hier de geneugten van de wereldkeuken op tafel zet.
graag jullie mening over:
Mijn leeftijd tov mijn doel
Voedings suggesties
trainingssuggesties(geen schema ) maar meer algemeen
Fatburners?
Hardlopen?
En misschien leuk een soort nono verslag te schijven over de leek die gaat fitnessen??
greetzz
Andreas
Comment