Hallo,
ik ben Davy, ik kom uit Zeeland uit het plaatsje Middelburg.
Ben 18 jaar en morgen 19 jaar.
Ik ben 185 cm lang en weeg 66 kilo.
is niet bepaalt zwaar maar wil verranderring in brengen.
Ik zit nu een klein jaartje op fitnis 2 dagen per week.
Ik wil nu namelijk siereus aan het werk gaan, ik drink nu alleen maar water en eet 2 stuks fruit per dag, maar ik wil een goed schema hebben van wat ik moet eten en drinken per dag en wanneer en hoeveel uur ik per week moet fitnissen om verrandering aan me lichaam te maken.
Wil namelijk heel me lichaam trainen al me spieren en niet alleen me boven lichaam.
Ik heb er zeer veel intressen in fitnis en doe graag fitniss, heb zelf nu ook thuis wat gewichten aangeschaft.
Ik hoor graag tips en hoor helemaal graag als je me op weg kan helpen met een eetschema
let trouwens niet op mijn spellings fouten want ik heb dislecsie
Vriendelijke groet Davy
ik ben Davy, ik kom uit Zeeland uit het plaatsje Middelburg.
Ben 18 jaar en morgen 19 jaar.
Ik ben 185 cm lang en weeg 66 kilo.
is niet bepaalt zwaar maar wil verranderring in brengen.
Ik zit nu een klein jaartje op fitnis 2 dagen per week.
Ik wil nu namelijk siereus aan het werk gaan, ik drink nu alleen maar water en eet 2 stuks fruit per dag, maar ik wil een goed schema hebben van wat ik moet eten en drinken per dag en wanneer en hoeveel uur ik per week moet fitnissen om verrandering aan me lichaam te maken.
Wil namelijk heel me lichaam trainen al me spieren en niet alleen me boven lichaam.
Ik heb er zeer veel intressen in fitnis en doe graag fitniss, heb zelf nu ook thuis wat gewichten aangeschaft.
Ik hoor graag tips en hoor helemaal graag als je me op weg kan helpen met een eetschema
let trouwens niet op mijn spellings fouten want ik heb dislecsie
Vriendelijke groet Davy
Comment