Hellow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hellow

Hallo iedereen!

Ik ben Koen, 19 jaar oud en train nu zo'n 3 jaar waarvan alleen het laatste jaar serieus + progressie.

Ik ben 1.80 lang en weeg 76 kilo. Ik ben in 2 jaar zo'n 15 kilo aangekomen.
    De laatste paar maanden heb ik ook een mooi buikje ontwikkelt Ik heb slechte eetgewoontes en drink regelmatig wat biertjes.
    Ik train 4 a 5 keer in de week, soms 6.

Laatst een max. krachttest gehad: Bankdrukken: 6x85 || Legpress: 5x160 || Rug: (geen deadlift maar lat pulldown) 6x85

Waarom ben ik hier:
    Ik wil graag weer afslanken, niet superdroog en ik hoef ook niet al mijn peesjes te zien maar wil wel van mijn buik af. Kortom: andere eetgewoonten.

Ik sport genoeg, slaap aan de korte kant maar heb door de verkeerde eetgewoontes en geen kennis van eten/drinken/voedingstoffen etc ook geen zin om dat broodje shoarma te laten liggen.

Ik ga beginnen met de eetschema's te bekijken en daarna horen jullie van mij

Groetjes!
    MAX 1 REP: BP: 90 / LP: 170 / LPD: 90

Welkom
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

welkom, als ik dat hier lees moet ik toch zeggen dat ik verrast ben, 76kg en je pakt 85kg met een lat pulldown zou ik denken, die kerel staat mooi droog en dan lees ik dat je een buikje hebt dus daar sta ik wel van te kijken

Nice en welkom joh!
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Welkom
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
          welkom, als ik dat hier lees moet ik toch zeggen dat ik verrast ben, 76kg en je pakt 85kg met een lat pulldown zou ik denken, die kerel staat mooi droog en dan lees ik dat je een buikje hebt dus daar sta ik wel van te kijken

Nice en welkom joh!
          Thanks.. ja ik ook een beetje maar het komt gewoon omdat ik zo'n verschrikkelijke trek in vet eten heb de afgelopen maanden! Het is echt sinds de winter.. Daarvoor kon ik ook al vet eten maar toen zag je het niet..

Comment

Originally posted by Roy P View Post
            Welkom
            Thanks

Originally posted by ironbrotherhood View Post

Nice en welkom joh!
            Maar en jij dan? 18 jaar? vertel?

Comment

Welkom!
              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Welkom!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom en succes hier!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hey, Koen.

Leuke schermafbeelding !
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X