Willy zegt Hooiii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ironwilly

Cardio NA de KT training, zelf doe ik hiit 10-15min standaard
    En suplementen zijn niet echt nodig, goede/extra voeding en de juiste voedingstoffen op het juiste moment binnen krijgen en dan komt het wel goed!
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      @ironwilly

Cardio NA de KT training, zelf doe ik hiit 10-15min standaard
      En suplementen zijn niet echt nodig, goede/extra voeding en de juiste voedingstoffen op het juiste moment binnen krijgen en dan komt het wel goed!
      Na? Ik zou voor doen.. Na beentraining kan ik geen cardio meer doen.
      Als je cardio doet, gewoon op loopband naar omhoog lopen of doe treadmills, dan train je onmiddenlijk je kuiten al en zal standing calf raises veel lastiger zijn.
      Ik heb geen probleem dat ik tijdens KT te weinig 'energie' zou hebben..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ja maar ik ga het niet doen de dag dat ik mijn benen training ik ga het het dinsdag doen en vrijdag dan heb ik nog rustdagen er tussen en na mijn training zou ik het makkelijker vinden want ik weet niet waarom maar naar kt ik zit voel met energie om the shadow boxe, rennen of touwtje springen
        ook voor het kt cardio doen persoonlijk moeilijk voor me

dus als ik gewoon even 15 min cardio doe naar mijn kt en dan lekkere shake van 3 eetlepels kwark 1 eetlepel pindakaas of 100 gram noten en een stuk fruit met 250ml melk op drinkt is er niets mis er me ?
        mijn spieren gaan toch goed door groeien ?

Comment

welkom

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
            ja maar ik ga het niet doen de dag dat ik mijn benen training ik ga het het dinsdag doen en vrijdag dan heb ik nog rustdagen er tussen en na mijn training zou ik het makkelijker vinden want ik weet niet waarom maar naar kt ik zit voel met energie om the shadow boxe, rennen of touwtje springen
            ook voor het kt cardio doen persoonlijk moeilijk voor me

dus als ik gewoon even 15 min cardio doe naar mijn kt en dan lekkere shake van 3 eetlepels kwark 1 eetlepel pindakaas of 100 gram noten en een stuk fruit met 250ml melk op drinkt is er niets mis er me ?
            mijn spieren gaan toch goed door groeien ?
            Van 15 minuten cardio te doen gaan je spieren heus niet afbreken
            zorg er wel voor dat je voeding gedurende hele dag goed zit, en niet alleen die ene shake.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
              Van 15 minuten cardio te doen gaan je spieren heus niet afbreken
              zorg er wel voor dat je voeding gedurende hele dag goed zit, en niet alleen die ene shake.
              geen zorgen te maken ik eet de hele dag door xD brinta morgens gemiddeld 5 boterhammen elke dag nog 14:00 glas wake up van brinta, veel melk, groente sap weet ik veel allemaal snacks in mijn kamer ongezouten noten ik eet meer dan voldoende

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X