Hey iedereen,
Sinds één maand ben ik thuis in de slaapkamer elke twee dagen aan het trainen en het gaat me vrij goed af. Ik kijk steeds uit naar de volgende training. Nu wil ik het een beetje professioneler aanpakken en hoop dat jullie me hierbij willen helpen.
Mijn uitgevonden trainingschema:
1. Biceps: 3 sets, 4 keer, 18kg (voor massa-opbouw schijnt)
2. Triceps: 3 sets, 5 keer, 13kg (geloof dat ze dit notenkraker noemen)
3. Sit ups: 3 sets, 25 keer half omhoog (benen omlaag)
4. Bankdrukken: 3 sets, 12 keer, 32kg (is op het bed met kromme bar ... roeien met riemen die we hebben )
5. Flies: 3 sets, 5 keer, 8kg
6. Pompen: 3 sets, 12 keer plat met met neus tegen grond
Verder 1 à 2 keer per week ongeveer 50km fietsen (mtb). Ben al 11kg vermagerd
Nogmaals, ik ben een leek, dus als jullie me op weg zouden kunnen helpen om effectiever te trainen zou dit fantastisch zijn! Ik heb al veel verschillende meningen gehoord ...
Oja, in het dagelijkse leven houd ik me vooral bezig met alles wat met webdevelopment te maken heeft (php, mysql, javascript, ...)
Ik hoop veel op deze forums te kunnen leren!
Met vriendelijke groeten,
Christophe
Sinds één maand ben ik thuis in de slaapkamer elke twee dagen aan het trainen en het gaat me vrij goed af. Ik kijk steeds uit naar de volgende training. Nu wil ik het een beetje professioneler aanpakken en hoop dat jullie me hierbij willen helpen.
Mijn uitgevonden trainingschema:
1. Biceps: 3 sets, 4 keer, 18kg (voor massa-opbouw schijnt)
2. Triceps: 3 sets, 5 keer, 13kg (geloof dat ze dit notenkraker noemen)
3. Sit ups: 3 sets, 25 keer half omhoog (benen omlaag)
4. Bankdrukken: 3 sets, 12 keer, 32kg (is op het bed met kromme bar ... roeien met riemen die we hebben )
5. Flies: 3 sets, 5 keer, 8kg
6. Pompen: 3 sets, 12 keer plat met met neus tegen grond
Verder 1 à 2 keer per week ongeveer 50km fietsen (mtb). Ben al 11kg vermagerd
Nogmaals, ik ben een leek, dus als jullie me op weg zouden kunnen helpen om effectiever te trainen zou dit fantastisch zijn! Ik heb al veel verschillende meningen gehoord ...
Oja, in het dagelijkse leven houd ik me vooral bezig met alles wat met webdevelopment te maken heeft (php, mysql, javascript, ...)
Ik hoop veel op deze forums te kunnen leren!
Met vriendelijke groeten,
Christophe
Comment