Hoi hoi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi hoi

Hallo,

Ik ben Phoebe. Ben net 37 jaar en maar liefst 73 kilo, sport sinds een week dus er zit verbazingwekkend weinig spier aan ! Eigenlijk heb ik het net uitgerekend, 32.1% bodyvet. En dat, terwijl ik dacht goed bezig te zijn omdat ik erg erg weinig eet.

Heb hier al enige tijd meegelezen, en nu is het tijd om me aan te melden en zelf wat actiever mee te gaan posten. Heb al een schat aan informatie hier gevonden!!

Groet,
    Phoebe

Welkom!

U is vrouw?

Comment

Dank je Phoenix!

Ja, ik ben vrouw. Heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn trainingschema voor te leggen: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html

Comment

welkom... en veel succes.
        Fear is the mind killer

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Hoe reken je bodyvet uit? Of moet je dan naar de doc

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
              Hoe reken je bodyvet uit? Of moet je dan naar de doc
              Ik heb het hier berekend. Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage
              Dit is slechts een onnauwkeurige benadering. Wil je het echt weten, zou je een huidplooimeting moeten laten doen heb ik mij laten vertellen.

Comment

Heey! Welkom Phoebe. =DD
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

welkom
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Welkom!
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Bedankt voor de tip: wilde zelf ook mijn vetpercentage weten.. En heb geen geld voor zo'n dure tang.. BTW welkom (ook al ben ik zelf ook nieuw)

Comment

je hebt al voor een paar tientjes een huidplooi meter... of gewoon bij de sportschool vragen of zij het kunnen vaststellen voor je
                        Fear is the mind killer

Comment

Bedankt voor het welkom heten

Originally posted by sf01 View Post
                          je hebt al voor een paar tientjes een huidplooi meter... of gewoon bij de sportschool vragen of zij het kunnen vaststellen voor je
                          Maar daar moet je dan toch ook mee weten om te gaan? Ik dacht dat een 7 punts huidplooimeting echt een vak apart was??

Comment

Welkom!

Die methode is volgens mij niet echt secuur, volgens dat zou ik slechts 13% bf hebben. Nu zit ik niet zo dik in het vet, maar het is volgens de plooimeting rond de 19% dus dat scheelt best veel.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Welcome mevrouw ^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X