Meer spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer spiermassa

Hallo Allemaal

Ik ben 19 jaar en ben nu ongeveer een half jaar bezig met fitness, ik doe dat 2 keer in de week en wil ''groter worden''.
    Nou ben ik nieuwsgierig of mijn eetschema goed is.

Zouden jullie kunnen helpen?

waar is je eetschema

Comment

Originally posted by Karwan View Post
      waar is je eetschema

Hahahahahahaha schitterend
      Fuck ordinary,be legendary

Comment

Aangezien ik nieuw op dit forum ben en dus nog niet zo bekend met de werkwijze had ik dit even neergezet om te kijken of er een reactie kwam.
        Ik ben 1.72 en 60,3 kilo.

Mijn eetschema:
        07:30 - 250 ml melk met 60 tot 80 gr brinta + een banaan of 250 kwark met 40 gr brinta (met de blender ligt eraan hoe ik zit qua tijd)

10:00 - 500 ml melk + banaan

12:30 - 4 broodjes kipfilet of kalkoen of carpaccio of soms ham + 500 ml melk.

15:00 - 4 broodjes kipfilet

+/- 18:30 - avondeten, wat de pot schaft, maar dat kan rijst + kip zijn, en anders aardappelen + vlees + groente.

21:30 - 250 gr kwark, soms 250 kwark in de blender met fruit (appel, kiwi of banaan) en wat brinta erbij.

Ik train maandag en woensdag, en dan neem ik na het trainen ( maandag van 21 - 22:30 en woensdag 19:30 - 20:45 ) neem ik een shake.

Dit is mijn schema

Comment

Je eet niet zo heel veel en je zit wat laag in je vetten.
          Neem bij je ontbijt een ei en om 10.00uur nog 2 eieren, eventueel met een stuk brood.

Als je de kwark voor het slapen gaan neemt, dan liever geen fruit en brinta er doorheen, tenzij je er ook een grapfruit of sinaasappel doorheen doet of er naast eet om extra vet af te breken.
          Of alleen brinta of alleen een stuk fruit. Anders krijg je imo teveel kh en suikers binnen voor het slapen gaan.
          Je mag je banaan ook door je shake gooien van na de training, is wel wat beter.

Je broodjes ham, je mag best een keertje ham hebben, maar beperk het zoveel mogelijk de andere soorten beleg die je noemt zijn beter.

Ik zou op de woensdag een uurtje eerder eten en dan ca 1uur na de training nog een maaltje nemen. Zeker als het rijst met kip is.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@Marnop, allereerst bedankt voor je reactie.
            Gezien mijn lengte/leeftijd heb ik ook nog niet zoveel nodig, of zie ik dat verkeerd?
            Ok, dan neem ik in het vervolg voor het slapen gaan, alleen kwark, en welke hoeveelheid zou jij mij aanraden dan?
            Heb jij nog alternatieven voor die eieren om 10 uur, dan zit ik namelijk op stage en kan ik niet een ei klaar gaan maken.
            Zou je me aanraden om er dan 2 broodjes kip/kalkoen bij te doen of iets anders?
            Verder eet ik eigenlijk bijna nooit de ham, eigenlijk heb ik dat zelfs nog niet gedaan, alleen maar kip en kalkoen, carpaccio ook niet veel en rookvlees is dat ook goed, gezien het feit dat het mager rundvlees is?
            Dat van de woensdag vind ik wel een goed idee, bedankt man

Comment

Trouwens 1 ding wat ik vergeten ben te vermelden beide keren dat ik brood met kip of kalkoen of carpaccio eet, eet ik 100 gr verdeeld over 4 boterhammen.

Comment

Heb je die behoefte dan wel uitgerekend of gok je die gezien je lengte en gewicht?

Overigens kan je die eieren ook meenemen naar je stage. Pak ene broodtrommel en stop daar je eieren plus bammetjes in.

Comment

Knabbelnoot, die gok ik..
                  Dat weet ik niet namelijk, weet jij waar of hoe ik dat uit kan rekenen?
                  En wat is dan beter, gekookt of gebakken (in olijfolie)?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X