even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo allemaal,
    mijn naam is ad ,geboren en getogen in valkenswaard.
    45 jaar ,Na zowat heel mijn leven op het voetbalveld te hebben gestaan en dus veel in de kantine vertoeft te hebben met hier en daar te veel bier.wordt het tijd voor iets anders. zo kwam ik vorig jaar in aanraking met fitness, eigenlijk omdat zo;n bierbuik echt geen gezicht is. maar het werk dus echt wel verslavend om met die apparaten aan de gang te zijn,inmiddels van 103 kg naar 93kg en streefgewicht is 86kg ben mijn eigen nu ook aan het verdiepen in het eten en hoop hier nog het een en ander te leren. suc6 allen en keep on going

welkom, mooi om te horen dat het goed werkt voor je.
    Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Originally posted by harleykidee View Post
      hallo allemaal,
      mijn naam is ad ,geboren en getogen in valkenswaard.
      45 jaar ,Na zowat heel mijn leven op het voetbalveld te hebben gestaan en dus veel in de kantine vertoeft te hebben met hier en daar te veel bier.wordt het tijd voor iets anders. zo kwam ik vorig jaar in aanraking met fitness, eigenlijk omdat zo;n bierbuik echt geen gezicht is. maar het werk dus echt wel verslavend om met die apparaten aan de gang te zijn,inmiddels van 103 kg naar 93kg en streefgewicht is 86kg ben mijn eigen nu ook aan het verdiepen in het eten en hoop hier nog het een en ander te leren. suc6 allen en keep on going

welkom

Comment

welcum!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X