Hoiii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoiii

Hallo,

Ik ben Tim!

Ben 28jaar woon in eindhoven.. en train nu al 5 jaar,
    Mijn gewicht is 74KG en vet% is 10%

Ik heb mezelf aangemeld op dit forum om wat meer informatie te kunnen krijgen over AS ik zoek ervaren mensen die me er meer over kunnen vertellen

Hoor het graag van jullie!!

lengte?
    74 kilo en 10 %, kan nog veel meer uithalen zonder AS

Comment

Ik ben 1.75cm

Ik kom geen gewicht meer aan al een dik jaar niet meer, heb steeds andere trainings schema's van pump tot piramide maar.. zonder resultaat,

Opzich ben ik al groot genoeg maar wil toch meer :P

Comment

Welkom,

dan zou ik toch is na je voedingschema gaan kijken inplaats van je trainingschema

Comment

Originally posted by Mr007 View Post
          Welkom,

dan zou ik toch is na je voedingschema gaan kijken inplaats van je trainingschema
          Voeding is prio!
          En toch ook gelijk nog maar eens naar de trainingen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Mijn voeding is goed, ik eet 5 a 6x tussen door op een dag.. altijd volkoren brood met kip/kalkoen filet, of appel stroop.

Daarnaast heb ik gewoon ontbeid - lunch - en avond eten + na het sporten een warme maaltijd..

Mijn trainings schema verschilt om de 4maanden.. Ben nu bezig met een piramide van 8 herhaling per set, 4 sets per oefening..
            4 oefeningen per spiergroep..

Train elke spiergroep ongv 2x in de week..
            Daarnaast heb ik om de paar maanden een weekje rust.

Heb altijd al moeite gehad met aankomen vandaar dat ik al 5 jaar bezig ben.. het gaat allemaal goed alleen laatste jaar is het gewoon kut, vandaar dat ik aan AS begin te denken.. veel vrienden van me zaten op hetzelfde niveau als ik en die schieten hard vooruit.

Bedankt voor alle reacties iig

Comment

Welkom, info over AS is hier te vinden, maar ik denk niet dat dit het hoofdprobleem is. Meer eten?
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X