Yvan!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yvan!

Hallo allemaal,

Ik lees al reeds sinds even alle nuttige informatie & boeiende discussies hier,
    maar ik vond dat het nu toch echt wel eens tijd werd om me voor te stellen.

Ik ben Yvan Fernandez,afkomstig van belgisch limburg.
    Ik ben 19 jaar,(binnen een maandje 20),en ik train nu een jaar intensief.
    Dwz ik ga elke dag 2u trainen,elke dag een andere spiergroep en ook nog 30 of 40min cardio.

Ook volg ik voedingschema's.
    De gym waar ik ga,is echt een hardcore bodybuilding gym,de eigenaar heeft hier zelf in belgiƫ en ook in nederland heel veel mooie prijzen behaald.
    Het spreekt dan ook vanzelf dat ik me volledig laat begeleiden door hem.

Mijn stats : 1m80,79kilo,BF%6

Ik was vroeger echt mollig,tot zeg maar dik. een jaar geleden woog ik nog 128kg

Ohja,overigens heb ik nu ook een klein kuurtje genomen.
    Dianabol 6weken.

Mijn doel in het KT'en is meedoen aan wedstrijden,
    liefst in de gewichtsklasse 80-90kilo.

Zo,als jullie nog iets bijkomen willen weten,ik sta altijd ,open voor vragen!

mvg,
    Yvan

Als je op 6% BF zit, waarom nog cardio?

Zou dan richten op KT als ik jou was
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Omdat ik zoveel ben afgevallen,
      cardio om alles terug mooi strak te krijgen,aan mijn buik heb ik nog last van loshangend vel.
      Voor de kuur stond ik zelfs op 4% en ik deed nog cardio..

Comment

4%??? Waarmee meet je je bf?
        en dat kuurtje was toch niet echt nodig...
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Wordt op de gym gemeten met een huidplooimeter
          En idd,de meningen zijn heel verdeeld over na zo'n korte tijd kuren..
          Ik ben al heel erg lang bezig met bodybuilding,wou al heel lang heel graag een kuur doen..
          Ik vindt persoonlijk dat'k ik nu wel oud genoeg was,en op de gym zeiden ze ook dat ik het kon doen. Kijk,er is nog heel wat naturel te behalen,maar ik heb wel alles op orde,voeding training rust.

Het heeft me allesinds heel mooie resultaten opgeleverd.

Nu ga 'k weer naturel verder.
          Wat je traag opbouwt is altijd beter als snel met een kuurtje opblazen.
          Dit is dan ook mijn bedoeling niet geweest,wou eens kijken wat voor een effect het zou hebben. Weer een kleine stap vooruit in mijn 'bodybuilding carriere' imo.

Comment

@ Yvan...ben benieuwd hoe jouw training d'r uitziet...2 u per dag(elke dag)..1 spiergroep per workout..
            wellicht het ideale recept voor jou..maar ik betwijfel 't..
            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

4% BF? lijkt me echt extreem.
              3% BF zit alleen al in je ruggewervel etc. Daar kan je niet aankomen (gelukkig maar)
              Zit je dus op 1% effectief aan je lijf.

Dan moet je echt mega door hoepels springen om ook maar enigzins te kunnen gainen in kracht en massa.
              Verder wordt je niet 'strakker' van meer cardio. Je huid heeft gewoon tijd nodig om bij te trekken.

Met 2 uur per dag trainen + cardio... ELKE DAG?!? lijkt me verder ook dat je meer spiermassa molt dan opbouwt.
              Meteen in je eerste trainjaar gaan kuren vind ik persoonlijk ook echt kul. Maarja... ik ben sowieso geen fan van 'kuren'.

Anyways... verder natuurlijk wel gewoon van harte welkom.
              Misschien anders nog leuk als je je doelen met ons wil delen?
              Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                4% BF? lijkt me echt extreem.
                3% BF zit alleen al in je ruggewervel etc. Daar kan je niet aankomen (gelukkig maar)
                Zit je dus op 1% effectief aan je lijf.

Dan moet je echt mega door hoepels springen om ook maar enigzins te kunnen gainen in kracht en massa.
                Verder wordt je niet 'strakker' van meer cardio. Je huid heeft gewoon tijd nodig om bij te trekken.

Met 2 uur per dag trainen + cardio... ELKE DAG?!? lijkt me verder ook dat je meer spiermassa molt dan opbouwt.
                Meteen in je eerste trainjaar gaan kuren vind ik persoonlijk ook echt kul. Maarja... ik ben sowieso geen fan van 'kuren'.

Anyways... verder natuurlijk wel gewoon van harte welkom.
                Misschien anders nog leuk als je je doelen met ons wil delen?

Ik stond echt op 4%,gemeten met een huidplooimeter.. dusja..
                En idd zoals jij al aangeeft had ik wel aflijning,maar pakte ik zeer moeilijk massa en kracht. Toen ben ik enorm beginnen eten,(400gr KH,250gr EIW,70gr VET),en heb ik ook die kuur gedaan. ben nu aardig wat massa aangekomen en sta nu op 6% wat nog erg netjes is,zeker na een dianabol kuur waarbij je veel vocht en vet ophoud. Alhoewel ik eigelijk niet veel vocht heb vastgehouden,ik dronk wel 3liter water,maar deed ook cardio waardoor ook weer veel vocht weg ging..

En wat is er mis met elke dag +-2u trainen? het is niet precies 2uur,anderhalf kan ook..
                Mijn training dagen zien er zo uit :

Maandag: rug en buik + 30min steppen
                dinsdag: borst + 40min fietsen
                woensdag: benen en buik + 30min steppen
                donderdag: biceps triceps + 40min fietsen
                vrijdag: schouders & nek en buik + 30min steppen

Ik doe voor elke spiergroep 4 oefeningen.

Ohja btw,ik hou mijn hartslag bij het cardio doen tussen de 118 en 120 = > geen spierafbraak wel vetafbraak.

En met cardio krijg je zeker wel je huid strakker
                Ik volg de raad op van de eigenaar van de gym.
                Al de toppers die hij begeleid in de bodybuilding,atleten van onze gym die 7x europees kampioen worden enzovoorts.. ik denk dat ik terecht luister naar de raad die er me daar wordt gegeven

Ohja en wat mijn doel betreft,staat in mijn eerste post..
                Of wil je graag nog iets meer weten? ik snap niet zo goed wat je bedoeld..
                Last edited by Yvan77; 02-12-2010, 14:33. Reason: er moest nog iets meer uitleg bij

Comment

wat jij wilt hoor.
                  Als je denkt dat je geen spiermassa afbreekt omdat je je hartslag laag houdt... O_o
                  Was het maar zo makkelijk.

Dus als ze je daar dingen vertellen als:
                  van cardio kom je strakker in je vel te zitten
                  als je cardio op lage hartslag doet... raak je geen spiermassa kwijt
                  en je aangeraden wordt om zoveel te trainen....

dan vraag ik me wel degelijk af of je 'terecht luistert' naar het advies wat je daar gegeven wordt.

Ik zou:
                  je KT sessies verkorten
                  elke spiergroep 2x in de week trainen (ub/lb split bijvoorbeeld)
                  misschien 2x in de week HiiT cardio na de KT doen.

Maar zoals ik al zei...wat jij wilt.
                  Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X