Welke pillen het beste te gebruiken ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke pillen het beste te gebruiken ?

Wrong place

wtf is dit.. kan een mod dit verwijderen ofzo?

Comment

Hoi allemaal even een kleine vraag,

Welke pillen kan ik nou het beste gebruiken om droge spiermassa aan te komen ?

(waarschijnlijk staat deze vraag niet op de juiste plaats maar was ff niet anders, hoop op antwoorden ipv kritiek)

Alvast bedankt

Comment

Pillen genaamd eieren, kip, vis en trainen

Comment

er is geen enkele pil die voor jou droge spiermassa gaat aanmaken.

bepaalde pillen (supplementen) kunnen alleen systemen in je lichaam optimaliseren waardoor het sneller gaat dan wanneer je deze supplementen niet neemt.
          andere supplementen zijn als aanvulling op je voeding, als je bijvoorbeeld moeite hebt om voldoende eiwitten binnen te krijgen kun je een wheyshake nemen.
          als ik jou was zou ik even de stickies gaan lezen (de in rode letters weergegeven topics bovenin verscheidene secties), daar zul je de basis lezen en zelf begrijpen dat er geen antwoord is op jou vraag.

Comment

oke oke welke kan ik het beste nemen voor droge spiermassa dianabool, winstrol, napodim of een andere soort ??

Comment

Originally posted by Outlaw187 View Post
              oke oke welke kan ik het beste nemen voor droge spiermassa dianabool, winstrol, napodim of een andere soort ??

eerst en vooral is dit niet de juist de plaats, je hebt niet genoeg posts en dan nog de manier waarop je het dan doet

Comment

Helemaal niks, je weet nog niet waar je het over hebt. Je hebt je dus nog niet ingelezen.
                Napodim bestaat al niet, dat heet Naposim en Naposim is Dianabol.

Zet je vragen verder svp in het juiste subforum. In deze sectie mag er verder niet over gesproken worden.

Einde discussie.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Paracetamol,dat zijn vette dingen ouwe!!

Comment

sjonge jonge wat een mensen hier, geven liever kritiek als gewoon even helpen..

Comment

of willen alleen ff bijdehand doen.. slimmerik

Comment

of willen alleen ff bijdehand doen.. slimmerik

Die reply van mij is idd kritiek, maar helpt je ook.
                        Als jij je goed hebt ingelezen dan weet je al wat wat is. Ik heb je dus ook het advies gegeven je goed in te lezen, dat is helpen.

Dit antwoord zal je op elk forum krijgen, probeer het maar. Oja en de rest van de reacties...die vallen hier nu nog wel mee.
                        laatste advies, laat het verder zitten, reageer verder niet op de reacties en kom terug in de juiste sectie en zorg dat je goed voorbereid bent.

succes.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik gebruik sinds kort Roaccutane voor brute spiermassa gains. moet je ff bestellen bij je dermatoloog.
                          Ben nu al 11.4 kg droge spiermassa bijgekomen in 6 weken.

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                            Ik gebruik sinds kort Roaccutane voor brute spiermassa gains. moet je ff bestellen bij je dermatoloog.
                            Ben nu al 11.4 kg droge spiermassa bijgekomen in 6 weken.
                            Combinatie met veel deadliften!

Comment

sjonge jonge wat een mensen hier, geven liever kritiek als gewoon even helpen..
                              wij helpen door je fatsoenlijk advies te geven ipv naar je mond te praten waar alleen maar onzin uit komt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X