Ben Mike, 36j, (187/78kg bf +/-15%), uit Antwerpen, ben nu een jaartje terug aan het trainen, waarvan het laatste half jaar redelijk intensief. En sinds ben sinds een maand of twee ook op mijn voeding aan het letten.
Heb 10j gevoetbald, 2j aan wielrennen gedaan, en zat in die periode voor mijn 187 op 72kg en bf van 11-12%.
Na gestopt te zijn met sporten op mijn 21, zo idioot geweest om te beginnen roken, teveel beginnen blowen, zelfstandige geworden, ongezond beginnen leven, en als klap op de vuurpijl virusinfectie opgelopen, met als gevolg dat ik rond mijn 33 ben afgevallen tot 58kg en aantal jaar alle moeite van de wereld heb moeten doen om bij te komen.
Ben intussen een jaar volledig gestopt met roken, dus terug beginnen sporten en intussen gestegen naar 78kg. (Door eten gestegen tot 70kg, daarna door trainen en eten naar mijn 78kg).
Blijf intussen beetje hangen rond de 78kg, maar zou voor mij gerust nog atlijd meer mogen. Zit qua kcal rond de 2800 (lijkt me wel wat weinig, maar wil mijn bf ook niet onnodig hoog laten worden, besef dus ook wel dat ik trager zal groeien)
Train tegenwoordig 5 dagen in de week
Di : Rug, Benen en buik (30s break tussen sets/oefeningen)
Wo : 1h30 cardio 155-175 bpm + buik
Do : Schouders en triceps (30s break tussen sets/oefeningen)
Vr : 1h30 cardio 155-175 bpm + buik
Za : Borst, Biceps en buik (30s break tussen sets/oefeningen)
Zal een dezer trainings en voedingsschema ook posten
Nice to meet you all ;-)
Heb 10j gevoetbald, 2j aan wielrennen gedaan, en zat in die periode voor mijn 187 op 72kg en bf van 11-12%.
Na gestopt te zijn met sporten op mijn 21, zo idioot geweest om te beginnen roken, teveel beginnen blowen, zelfstandige geworden, ongezond beginnen leven, en als klap op de vuurpijl virusinfectie opgelopen, met als gevolg dat ik rond mijn 33 ben afgevallen tot 58kg en aantal jaar alle moeite van de wereld heb moeten doen om bij te komen.
Ben intussen een jaar volledig gestopt met roken, dus terug beginnen sporten en intussen gestegen naar 78kg. (Door eten gestegen tot 70kg, daarna door trainen en eten naar mijn 78kg).
Blijf intussen beetje hangen rond de 78kg, maar zou voor mij gerust nog atlijd meer mogen. Zit qua kcal rond de 2800 (lijkt me wel wat weinig, maar wil mijn bf ook niet onnodig hoog laten worden, besef dus ook wel dat ik trager zal groeien)
Train tegenwoordig 5 dagen in de week
Di : Rug, Benen en buik (30s break tussen sets/oefeningen)
Wo : 1h30 cardio 155-175 bpm + buik
Do : Schouders en triceps (30s break tussen sets/oefeningen)
Vr : 1h30 cardio 155-175 bpm + buik
Za : Borst, Biceps en buik (30s break tussen sets/oefeningen)
Zal een dezer trainings en voedingsschema ook posten
Nice to meet you all ;-)
Comment