Even voorstellen : JERA !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen : JERA !

Hee !

Bij deze wil ik me even voorstellen, Leek me wel zo beleefd !

Ik ben Patrick, en ik heb al vaak op dit forum gezeten vanwege het scherpe, heldere en duidelijk advies.

Zelf ben ik een beginnende fitnesser, en ik hoop dat ik veel van mijn vragen beantwoord kunnen krijgen omdat er zoals de meeste wel weten, ontzettend veel tegenstrijdige informatie op het web te vinden is.

-----------------------------------------------------------------------------------------

hier zijn wat Stats van mezelf. :

Geboren : 1989 ( Op dit moment 21 )
    Gewicht : 77 Kg
    BF : 20.8 (sigh)

Op dit moment train ik 4 keer in de week.
    Trainings "Groepering" ( noem ik het even maar )

Dag 1 : Benen
    Dag 2 : Borst - Triceps
    Dag 3 : Rug
    Dag 4 : Schouders Biceps

( Volgorde kan verschillen)

------------------------------------------------------------------------------------------

Begonnen specifiek met Fitness voor massa : Augustus tot Oktober 2010,
    - Erg Serieus Gaan trainen vanaf Maart 2011 tot heden.

----------------------------------------------------------------------------------------

Verdere Ervaring met Sport :

- Boxen
    - Mixed Martial Arts

----------------------------------------------------------------------------------------

Doelstelling :

Allereerst wat massa bouwen, en vetpercentage naar ongeveer 12% werken uiteindelijk.

Graag wil ik een Atletisch uiterlijk, geen typische bodybuilder ( Zo breed ben ik niet gebouwd, hoewel ik geen mager figuur heb )

-----------------------------------------------------------------------------------------

Booster, Sups e.d. :

Ik heb vorige week na aanrading op de sportschool 1 kg NoXplode aangeschafd, ben dit vanaf 1 mei 2011 gaan gebruiken.. ( hier zal ik nog vragen over posten ! )

Persoonlijk :
    Ben een ICT Student ( Programmeren/Applicatie-ontwikkeling) in mn laatste jaar, Loop op dit moment stage op een mediabedrijf waar ik het ontzettend naar mn zin heb

Verder wil ik erg graag de muziek in, ( DJ en produceren)
    Dit loopt vrij lekker tot nu toe maar ben daar ook nog lang niet!

Ik hoop ontzettend veel te leren, om uiteindelijk ook andere mensen te helpen!

Het is een Flinke voorstelling, maar hopelijk wel duidelijk

- Jera

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X