Even voorstellen en een bedankje!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen en een bedankje!

hallo allemaal,

Sinds oktober vorig jaar heb ik me op de fitness/krachttraining gestort. Vetpercentage schoot de pan uit, was iets van 22% ofzo, en is nu een keurige 11,3% nog een paar ons vet eraf en wasboordje is binnen handbereik. Dit heb ik allemaal zelf gedaan, maar ook door de tips omtrent voeding en training op dit forum heb ik zover kunnen komen. En daarom wil ik eventjes netjes dank je wel zeggen. Ook tegen de mensen die posts hebben gedaan die kant nog wal raakten. Weten hoe je iets niet moet doen is ook belangrijk

Met krachttraining gaat het redelijk. Stapje voor stapje. Moet goed uitkijken, want mn bloedstolling is slecht, (hemofilie-A) dus moet uitkijken voor gewrichts-en spierbloedingen, en door bloedingen vroeger heb ik atrose in mn linker elleboog. Maar dat maakt het voor mij juist des te meer een uitdaging, dingen presteren die de buitenwereld voor onmogelijk heeft gehouden. Zo heb ik vorige week voor het eerst gesquat

Ik blijf het hier zeker volgen en speuren naar meer tips, en hopelijk zal ik ook anderen ooit van tips kunnen voorzien!

Gegroet!

Zo zie je maar weer dat je ook kunt krachttrainen bij een ziekte of een andere aandoening Heel goed dat je toch zo bezig bent
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

graag gedaan heh :P xD hoe krijg je van bloedingen artrose? ben ik wel benieuwd naar. succes verder met trainen !
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

heel simpel, 1 bloeding geen probleem hoor, maar er was een periode dat mijn medicatie niet werkte. En toen een soort van bombardement aan bloedingen gehad. En die hebben dus schade aangericht, en daardoor is er een soort bot-op-bot situatie ontstaan. Het zal altijd mn weak-spot blijven hoor. Maar dat de spieren erom heen sterker worden is alleen positief, en dit wordt ook door de artsen toegejuicht.

Jij ook goed bezig Ellie, heb je verhaal gelezen, en bewondering voor jou :-) Soms moet je even knokken, en dat geeft echt veel voldoening. In de spiegel kijken wordt ook leuker. Geloofde eerst wel wat er onder mn hoofd bevond ;-)

Comment

Welkom ,,,,en heel veel suc6 !!...

Grtzz..

Comment

Originally posted by Bdrecht77 View Post
            Jij ook goed bezig Ellie, heb je verhaal gelezen, en bewondering voor jou :-) Soms moet je even knokken, en dat geeft echt veel voldoening. In de spiegel kijken wordt ook leuker. Geloofde eerst wel wat er onder mn hoofd bevond ;-)

Samen weer opbouwen: van een kruk naar een stuk
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Samen weer opbouwen: van een kruk naar een stuk

haha, ja, de vakantiefoto's van dit jaar zullen er iets anders uitzien dan van vorig jaar Maar gezondheid was prioriteit 1, er drukte gewoon ruim 10 kilo te veel gewicht op mn gewrichten joh, wat nu rest is inderdaad opbouwen van goede spieren, en eerlijk is eerlijk, een stukje ijdeltuiterij, haha. Heb bewust wel een foto van bierbuikje bewaard

Ben jij ook met je voeding enzo bezig Ellie? Ook last van mensen die zeggen dat je "aan het doorslaan" bent? Vind wel humor. Zijn de mensen die niks zeiden toen ik zakken chips, bier, cola, vlammetjes tosti's, etc etc naar binnenwerkte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X