nieuw hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw hier

Hey hallo,

Even voorstellen dus, ik ben rob, 29 jaar oud en woon in het nu zonnige limburg.
    Ik train al een jaar of 5 maar heb van mezelf een smalle bouw en snelle spijsvertering waardoor ik dus vrij hard moet trainen om een beetje bij te komen. Ik heb een 1,5 jaar in het hilton zonder klinken gezeten voor een akkefietje in het buitenland, dit terzijde maar heeft me wel de tijd gegeven om flink hard te trainen, ik ben zelf 1.82 en weeg 78 kg, wel helemaal droog.. ik weet het zijn geen waardes om naar huis te schrijven maar ik doe mn best .
    Ik heb de regels gelezen en mag eigenlijk pas in het dopinggedeelte vragen en antwoorden geven na een bepaald aantal posts,maar ik ga toch maar stiekum een kuurverslagje doen en zal de voor en nadelen toch maar posten, hopelijk wordt ik daar niet op afgestraft.

mvg rob

Welkom rob, je bent teminste de eerste die de regels lees. gebeurt niet vaak. Zorg eventjes dat je 20 keer nuttig post, start een topic over jezelf post wat foto's, ben benieuwd naar je kuur verleden.

Comment

Niet direct posten over kuur natuurlijk, eerst 20 anderen nuttige post doen. Daarna hoor ik graag van je!

Comment

ook eerst even bruce pmen voor de rest welkom

Comment

whahaha. 1,5jaar in de nor. dan moet het lukken.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by yvesb View Post
            ook eerst even bruce pmen voor de rest welkom
            psst! draag je taak snel aan iemand anders over...nu kan het nog!

Comment

hahahaha pak jij het zeepje is op bruce

Comment

Jullie zijn echt te erg!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                  hahahaha pak jij het zeepje is op bruce
                  uhmmmmmmmmmm nou 1.5 jaar is te kort denk ik om je te bekeren wat meen je ik kom buiten en na 3 weken maak ik het vrouwtje zwanger... was toch wel nood aan de man denk ik!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X