Even voorstellen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen!

Dag allemaal,

Ik ben Jaap en ik werd aangetrokken tot dit forum omdat ik de laatste tijd serieuzer bezig ben met sporten/krachttraining. Vanaf baby tot mijn 13de heb ik altijd gezwommen en vanaf mijn 9de tot mijn 15de judo gedaan. Daarna met alles gestopt waarna ik langzaam aankwam en mijn conditie achteruit ging.

Schema
    sinds september 2010 ingeschreven bij de sportschool en vanaf toen 2 (soms 3) dagen per week krachttraining. Sessies van 1,5 a 2 uur.

ma: borst/tricep
    do: rug/bicep
    zondag: rug/schouder (eventueel bicep)

week erna op dinsdag of woensdag weer borst, (zolang er minimaal 2 dagen rust tussen trainingen zit)

Mijn progressie: (lengte 179 cm)
    september 2010:68 kg - 15% bf (schatting op basis van foto's icm meting)
    juli 2011: 76 kg - 12-13% bf

Heb mijn stats niet bijgehouden wat betreft bb dl etc.

Benchpress plat, 3 x 8 x 75 kg (zonder hulp)
    Deadlift 3 x 8 x 95 kg
    Legpres 3 x 10 x 160 kg (squaten ga ik binnenkort doen)

Voeding:
    Géén supplementen
    probeer op natuurlijke manier aan ongeveer 150 gr eiwit per dag te komen en voldoende voedingsvezels, fruit verse groenten en te letten op junkfood.
    Maak me wel schuldig aan alcohol (vooral in het weekend). Gemiddeld 15 glazen/week en te weinig eten in het weekend door verstoort dag/nacht ritme.

Zodra ik weer werk heb en wat meer geld zal de alcohol minder worden en de voeding beter!

Ik zie vooral massa toename / definitie in mijn vleugeltjes/rug, schouders en triceps. Veel minder gebeurt er met mijn (trechter) borst en biceps, dus daar wil ik meer aan werken!

15glazen alcohol per week schrappen
    Heb je al een voedingschema opgemaakt?
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

japieeeeeee
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by costina View Post
        15glazen alcohol per week schrappen
        Heb je al een voedingschema opgemaakt?
        Hey die 15 glazen alcohol gaan zeker minder worden met werk waarbij ik doordeweeks vroeg op moet staan. Dan hou ik het weekend over en tja. Ik speel in twee bands en ga graag uit. Ik hou van bier en whisky en zal dit in het weekend wel blijven doen. Dat staat haaks op hoe serieus ik er doordeweeks mee bezig ben maarja, das mijn eigen keuze!

Echt voedingsschema heb ik niet:
        sochtends, 150 gram kornflakes en 250 gram yoghurt

over de dag verdeeld: 8 bruine boterhammen, meestal met magere kipfilet, magere kaas, pindakaas, meestal 2 of 3 eitjes.
        soms extra ook blikkie tonijn/water, makreel/olie

savonds avond eten, kan van alles zijn, kip, biefstuk, pasta, rijst, spinazie. Meestal a 30 gram eiwitjes

met avondtrek nog is wat nootjes (cashew/pinda) of rijstwafels met kipfilet

Voor het slapen 1/2 liter magere kwark met honing.

+ over de hele dag 1 pak 0% vet melk (alleen doordeweeks)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X