Hallo
Sinds gisteren nieuw op dit forum, zal mij even voorstellen:
Woon in Balen (B) 45jaar en sedert enkele weken terug met
bodybuilding begonnen.
Heb vroeger tussen m'n 16de en 26ste vrij hard getraind.
Naast de gebruikelijke voedingsupplementen nooit anabolica of
andere verboden spullen genomen. Ik ga zij die wel verboden produkten nemen zeker niet veroordelen, het is een keuze die ieder voor zich moet maken, net als roken, drinken, tattoo of een piercing laten zetten.
Ikzelf geef de voorkeur aan natuurlijk maar besef dan ook maar al te goed dat ik nooit moet dromen van een bicep van 50cm.
Ik ben 1.83m en weeg momenteel 89kg (m'n vetpercentage is te hoog, moet zeker 5kg af of omgezet worden in spiermassa ;-)
Heb ondertussen de nodige barbells, dumbells, bankjes ... aangeschaft om thuis degelijk te kunnen trainen.
Heb de nodige kennis opgedaan om zelfstandig correct te kunnen trainen door naar wedstrijden te gaan, seminaires te volgen over voeding, training, veel gelezen over BB en door met trainingspartners samen te trainen die verder stonden als ikzelf.
Vroeger ook nog een tijdje ingevallen als hulptrainer in m'n eigen club, was de tofste periode uit m'n jeugdjaren.
Naast bodybuilding zijn muziek en m'n Harley andere hobby's van mij.
M'n nickname heb ik van Dr. Franco Colombu (destijds m'n grote voorbeeld ;-)
Groeten aan iedereen hier op het forum,
tof dat ik site heb gevonden.
Sinds gisteren nieuw op dit forum, zal mij even voorstellen:
Woon in Balen (B) 45jaar en sedert enkele weken terug met
bodybuilding begonnen.
Heb vroeger tussen m'n 16de en 26ste vrij hard getraind.
Naast de gebruikelijke voedingsupplementen nooit anabolica of
andere verboden spullen genomen. Ik ga zij die wel verboden produkten nemen zeker niet veroordelen, het is een keuze die ieder voor zich moet maken, net als roken, drinken, tattoo of een piercing laten zetten.
Ikzelf geef de voorkeur aan natuurlijk maar besef dan ook maar al te goed dat ik nooit moet dromen van een bicep van 50cm.
Ik ben 1.83m en weeg momenteel 89kg (m'n vetpercentage is te hoog, moet zeker 5kg af of omgezet worden in spiermassa ;-)
Heb ondertussen de nodige barbells, dumbells, bankjes ... aangeschaft om thuis degelijk te kunnen trainen.
Heb de nodige kennis opgedaan om zelfstandig correct te kunnen trainen door naar wedstrijden te gaan, seminaires te volgen over voeding, training, veel gelezen over BB en door met trainingspartners samen te trainen die verder stonden als ikzelf.
Vroeger ook nog een tijdje ingevallen als hulptrainer in m'n eigen club, was de tofste periode uit m'n jeugdjaren.
Naast bodybuilding zijn muziek en m'n Harley andere hobby's van mij.
M'n nickname heb ik van Dr. Franco Colombu (destijds m'n grote voorbeeld ;-)
Groeten aan iedereen hier op het forum,
tof dat ik site heb gevonden.
Comment