hallloo!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallloo!

Ikz al me even voorstellen, jamie 20 jaar en een beginnend fitnesser (of is dat geen woord )?
    Ik heb een hele tijd niet gesport en nogal ongezond geleefd (lees, 4-5x pw junkfood). Hartproblemen zitten in de familie maar ik dacht dat dat pas op oudere leeftijd kwam. Mijn broer(24) heeft nu al problemen, dus ik ben van plan drastisch kwa eet en sportgewoonten te veranderen. Het leek mij goed mn gewicht samen met eetgewoonten aan te pakken om niet NOG meer kilo's te verliezen. Ik heb nu namelijk een vetpercentage van 8%, weeg 54 en ben 175 groot.

Mijn doelen zijn dus: gezonder eten, meer sporten, flink aankomen in massa, vetpercentage naar de 10-12%

Zijn er personen die als mij begonnen en nu goed op gewicht zijn?
    hints, tips en truucs zijn welkom!!

mvg Jamie

edit:
    bekijk aub ook even mn topicje in voeding over mn schema

Tering goos! (of ben je een meisje?) Mensen die 5 keer in de week j.f. eten horen 120 kilo te wegen en af en toe een winkel te plunderen.
    Ga lekker sporten en maak je je de komende tijd nergens zorgen om. Doe rustige cardio en later harde cardio. Voel spierpijn en geniet van hoe het leven hoort te zijn.. Een sterk mens! Ga naar een sportschool en til wat gewichten. Alles beter dan wat ik nu lees toch?

Comment

(sorry voor stomme reactie: vind mezelf soms te grappig) 54kg is echt heel weinig. Als je komt van waar jij nu bent dan heb je echt weinig hulp nodig. Gewoon gezond eten (maar ik denk dat dat dus een probleem is). Ontbijt, lunch, avondeten. Groente, fruit. rijst, pasta, gekookt aardappeltje, een beetje vlees en vis.
      Sporten.
      Dan zal je zo veel vooruitgang boeken, en ik denk al in een korte tijd. Over een paar maanden zal je jezelf al niet meer herkennen!

Comment

Welkom en veel suc6.
        keep the focus going!

Comment

Succes met je dieet !

Comment

Welkom Jamie
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X