hallo iedereen ik ben ricardo :)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Swekie View Post
    8 Frikandellen is geen probleem hoor, maar geen mayonaise erbij nemen. Liever iets zoals roomboter, heeft een betere voedingswaarde. En als je geen roomboter hebt kan je ook gerust een beetje olijfolie of gesmolten bakboter nemen, deze hebben dan weer een testosteron verhogende functie.
    Dankje ik wordt wijzer om de dag en ik lust geen mayo dat scheelt
    Meestal heb ik pindasaus of ketchu en na het eten meestal yoghurt met beetje siroop

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Ok ik zal alle info even opsommen.. want het is natuurlijk wel erg veel om allemaal in 1 keer te verwerken..

Dit gaat je kuurschema worden:

week 1-12 Dianabol @ 60 mg p/d (Makkelijke extra massa)
      week 1-12 Winstrol @ 80mg p/d (Extra kracht en scherpere lijnen)
      week 1-4 Anavar @ 100mg p/d (Snelle kracht boost en scherpere lijnen)
      week 5-16 Oxy @ 150mg p/d (Nog mee massa)
      week 1-16 Microgynon 50 @ 1 tab p/d (is om een mooie volle borst te krijgen)

nakuur is niet nodig met slikkers.

VEEL ETEN! ALLES WAT JE NAAR BINNEN KAN STOUWEN! EN WAT JE KAN VINDEN!!!
      Smorgens vroeg begin je met een shotje wodka.. borrelglaasje is genoeg.. dit zorgt voor betere bloedsomloop en dat de bouwstoffen beter je spieren bereiken..

Daarna pak je de leftovers van de pizza of de doner van de vorige avond.. maar snack is ook goed.. maar iig iets met veel calorien..

Dit zal je lijf snel weer in anabole toestand brengen..

Koop shakes!!! Shakes zijn onmisbaar voor elke bodybuilder.. neem 6-8 shakes per dag.. Luister niet naar verkoop babbeltjes.. de goedkoopste voldoet.. WEIGHTGAINERS!!!

Pak voornamelijk gewichten die je eigenlijk niet zou kunnen tillen maar omdat je op steroiden zit moet het wel kunnen.. let niet teveel op uitvoering maar het belangrijkste is dat je het gewicht omhoog krijgt.. meer gewicht is meer spiermassa!!!

Verder trainen trainen trainen! 2-3x per dag als je daar nu tijd voor hebt in je vakantie.. Train je bijvoorbeeld smorgens borst en savonds nog een keer en als het even kan de morgen erna ook nog een keer.. maar doe verder maar gewoon waar je zin in hebt.. komt niet zo nauw als je die pillen erbij hebt..

Persoonlijk denk ik dat je voornamelijk borst armen en buik moet trainen jouw schouders zijn al behoorlijk groot..
      Ik heb veel gelezen van jouw posts ik typ niet zo snel op mijn telefoon maar ik heb wel 1 site dat is anabolen.net dat kost ongeveer 40€ per doosje maar zou die site betrouwbaar zijn dat weet ik niet daarom vraag ik mensen die er verstand van hebben en ik heb gelezen ik zal volgende week ook 1 eetschema opstellen en daarna kijken waar ik die anabolen kan bestellen als dat eenmaal is zal ik elke maand 1 nieuwe foto maken en 1 shirt creeren met de tekst bodynet vanwege mijn waardering tegen over de mensen die serieus zijn

Comment

Originally posted by ricardo1991 View Post
        Dankje ik wordt wijzer om de dag en ik lust geen mayo dat scheelt
        Meestal heb ik pindasaus of ketchu en na het eten meestal yoghurt met beetje siroop
        Hmm pindasaus kan nog wel door de beugel, maar ketchup zou ik laten. Zitten najakoza´s in die ervoor zorgen dat je hand/oog coordinatie iets verslapt. Een heel klein beetje kan opzich wel, maar meer dan 25 cl zou ik zeker niet doen.

Verder zou ik de yoghurt vervangen door vruchtenkwark, kwark is toch iets beter en de carbs uit de kwark icm met siroop zorgen voor een goede boost van spiergroei. Ik nam eerst altijd magere kwark, 4 bakken per dag maar sinds ik vruchtenkwark met een half glas siroop neem ga schiet mijn insuline level omhoog en ga ik echt hard.

Comment

Lang niet meer zo'n leerzaam topic langsgekomen op bodynet!

Bedankt TS!
          A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Trolllollololooooooooool
            ^Dit.

Originally posted by ricardo1991 View Post
            ik zal elke maand 1 nieuwe foto maken en 1 shirt creeren met de tekst bodynet vanwege mijn waardering tegen over de mensen die serieus zijn
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Uploaded with ImageShack.us
              Last edited by Swekie; 16-08-2011, 19:22.

Comment

Die kan door voor de darwin-award!

Comment

Kan een Mod dit topic omtoveren tot een sticky AUB?
                  Ik wil binnenkort beginnen met een nieuwe slik-kuur en dan kan ik de tips en tricks die ik nog niet wist hieruit halen zonder te zoeken.

Heb trouwens nog een aanvulling, bij die shot vodka in de ochtend moet je eigenlijk een schepje creatine monohydraat heen mixen.. Daar achter aan meteen een eetlepel joppiesaus. Joppiesaus heeft namelijk de positieve eigenschap de eiwitten van (bijvoorbeeld) de frikandellen sneller naar je spieren te vervoeren.
                  Joppiesaus heeft een perfecte verhouding qua mosterd en zouten.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                    Heb trouwens nog een aanvulling, bij die shot vodka in de ochtend moet je eigenlijk een schepje creatine monohydraat heen mixen.. Daar achter aan meteen een eetlepel joppiesaus. Joppiesaus heeft namelijk de positieve eigenschap de eiwitten van (bijvoorbeeld) de frikandellen sneller naar je spieren te vervoeren.
                    Joppiesaus heeft namelijk een perfecte verhouding qua mosterd en zouten.
                    Heb je daar ook een bron van? Dit wist ik namelijk nog niet..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Heb je daar ook een bron van? Dit wist ik namelijk nog niet..
                      Aangezien ik me stierlijk verveel heb ik het even gezocht voor je...

Joppiesaus - Wikipedia

Het recept is geheim, maar heb een tijdje terug een uitgebreid onderzoek op Ergogenics gelezen welke dat feit onthult heeft.
                      Maar ik heb TS bij deze genoeg geholpen, hij mag natuurlijk niet breder worden dan ik want hij is hard op weg..

Comment

Epic. Only on BN
                        RAW: 155 - 155 - 220
                        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                          Aangezien ik me stierlijk verveel heb ik het even gezocht voor je...

Joppiesaus - Wikipedia

Het recept is geheim, maar heb een tijdje terug een uitgebreid onderzoek op Ergogenics gelezen welke dat feit onthult heeft.
                          Maar ik heb TS bij deze genoeg geholpen, hij mag natuurlijk niet breder worden dan ik want hij is hard op weg..
                          Hey thnx man.. ga deze info zeker meenemen in mijn volgende oral only kuur.
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

wat is dit nou weer allemaal

Comment

ik zeg ricardo voor mod!!!!!

Comment

slotje en ban.
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo