Originally posted by Matthias87
View Post
hallo iedereen ik ben ricardo :)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ricardo1991 View PostMijn coach zegt dat als ik zo doorga ik echt mogelijkheid heb om groot te worden kwa breedte dan he en ik keek ff op kruidvat staat veel maar niet wat ik zoek of ik kijk niet goed
Comment
-
Originally posted by ricardo1991 View PostMijn coach zegt dat als ik zo doorga ik echt mogelijkheid heb om groot te worden kwa breedte dan he en ik keek ff op kruidvat staat veel maar niet wat ik zoek of ik kijk niet goed"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
-
Originally posted by Flauwekul View PostKijk anders ff bij Albert Heijn, mischien zijn de anabolen daar in de bonus. Ze liggen in het vriesvak.
Wat is dit nou weer voor flauwe opmerking.. kom je net kijken ofzo.. iedereen weet dat je dit in de gewone supermarkt niet kan krijgen.. je moet er wel voor naar een speciaalzaak.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostAhh nee man de meeste mensen hier zijn ervaren genoeg om de massa wel te herkennen.
Bij de kruidvat is inderdaad een goede optie. Rond deze tijd van het jaar zijn ze er online vaak wel doorheen, maar in de winkels zijn vaak nog wel restjes.
PS. zet iemand dit topique even op DBB? Die gasten hebben er ook verstand van!
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostWow dat is best veel man, en je zet er geen vet mee aan ? Of eet je voor je ontbijt 10 cl citroensap met 50 gram bietjes en een beetje zout ? dat schijnt namelijk te helpen om de vet-opname tegen te gaan.
Zout ben ik bekend mee.. maar toch 50 biertjes zou ik niet doen als ik aan de roids zit.. bier verhoogd de oestrogeen levels in het lichaam.. ik zou eerder een shot wodka pakken als je net op staat.. helpt de bloedsomloop op gang te brengen.. en geeft een hogere vetverbranding..plus dat wodka meer puur is.. En dat proberen wij toch allemaal als bodybuilders.. zo puur mogelijke te eten en te drinken.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
@Cidious Hmm dan ga ik toch mijn dosering bier omlaag halen, had de laatste weken al het idee dat ik niet helemaal lekker ging op deze combo. Misschien mijn zout inname verhogen naar 48 gram per dag ? En transvetten, ben je daar mee bekend ? Daar kan ik toch 2 capsules van 8 gram per maaltijd van nemen ?
Comment
-
Originally posted by ricardo1991 View PostIk eet soms erg veel soms teveel zoals nu heb ik 8 frikandellen op en 1 bord patat maar ik zal deze topic ook maken bij dbb zodra dat kan er staat namelijk dat mijn account niet is geactiveerd :S
Comment
-
Ok ik zal alle info even opsommen.. want het is natuurlijk wel erg veel om allemaal in 1 keer te verwerken..
Dit gaat je kuurschema worden:
week 1-12 Dianabol @ 60 mg p/d (Makkelijke extra massa)
week 1-12 Winstrol @ 80mg p/d (Extra kracht en scherpere lijnen)
week 1-4 Anavar @ 100mg p/d (Snelle kracht boost en scherpere lijnen)
week 5-16 Oxy @ 150mg p/d (Nog mee massa)
week 1-16 Microgynon 50 @ 1 tab p/d (is om een mooie volle borst te krijgen)
nakuur is niet nodig met slikkers.
VEEL ETEN! ALLES WAT JE NAAR BINNEN KAN STOUWEN! EN WAT JE KAN VINDEN!!!
Smorgens vroeg begin je met een shotje wodka.. borrelglaasje is genoeg.. dit zorgt voor betere bloedsomloop en dat de bouwstoffen beter je spieren bereiken..
Daarna pak je de leftovers van de pizza of de doner van de vorige avond.. maar snack is ook goed.. maar iig iets met veel calorien..
Dit zal je lijf snel weer in anabole toestand brengen..
Koop shakes!!! Shakes zijn onmisbaar voor elke bodybuilder.. neem 6-8 shakes per dag.. Luister niet naar verkoop babbeltjes.. de goedkoopste voldoet.. WEIGHTGAINERS!!!
Pak voornamelijk gewichten die je eigenlijk niet zou kunnen tillen maar omdat je op steroiden zit moet het wel kunnen.. let niet teveel op uitvoering maar het belangrijkste is dat je het gewicht omhoog krijgt.. meer gewicht is meer spiermassa!!!
Verder trainen trainen trainen! 2-3x per dag als je daar nu tijd voor hebt in je vakantie.. Train je bijvoorbeeld smorgens borst en savonds nog een keer en als het even kan de morgen erna ook nog een keer.. maar doe verder maar gewoon waar je zin in hebt.. komt niet zo nauw als je die pillen erbij hebt..
Persoonlijk denk ik dat je voornamelijk borst armen en buik moet trainen jouw schouders zijn al behoorlijk groot.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -