hallo iedereen ik ben ricardo :)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Matthias87 View Post
    Lekker lachen op de avond, doet me goed voor de training
    Dit bedoel ik vrouwen snappen er niks van XD

Comment

Originally posted by ricardo1991 View Post
      Mijn coach zegt dat als ik zo doorga ik echt mogelijkheid heb om groot te worden kwa breedte dan he en ik keek ff op kruidvat staat veel maar niet wat ik zoek of ik kijk niet goed
      Kijk anders ff bij Albert Heijn, mischien zijn de anabolen daar in de bonus. Ze liggen in het vriesvak.

Comment

Mijn coach zegt dat als ik zo doorga ik echt mogelijkheid heb om groot te worden kwa breedte dan he en ik keek ff op kruidvat staat veel maar niet wat ik zoek of ik kijk niet goed
        Oh sorry man.. zei ik kruidvat? ik bedoelde trekpleister..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik eet onder de 1900 kcal per dag
          Wow dat is best veel man, en je zet er geen vet mee aan ? Of eet je voor je ontbijt 10 cl citroensap met 50 gram bietjes en een beetje zout ? dat schijnt namelijk te helpen om de vet-opname tegen te gaan.

Comment

Originally posted by Flauwekul View Post
            Kijk anders ff bij Albert Heijn, mischien zijn de anabolen daar in de bonus. Ze liggen in het vriesvak.

Wat is dit nou weer voor flauwe opmerking.. kom je net kijken ofzo.. iedereen weet dat je dit in de gewone supermarkt niet kan krijgen.. je moet er wel voor naar een speciaalzaak..

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Ahh nee man de meeste mensen hier zijn ervaren genoeg om de massa wel te herkennen.
              Ik zie aan zijn lichaamsbouw inderdaad wel dat hij potentie heeft. Als hij nou aan de anabolen gaat, zal hij echt een beestig fysiek opbouwen!

Bij de kruidvat is inderdaad een goede optie. Rond deze tijd van het jaar zijn ze er online vaak wel doorheen, maar in de winkels zijn vaak nog wel restjes.

PS. zet iemand dit topique even op DBB? Die gasten hebben er ook verstand van!

Comment

Originally posted by Flauwekul View Post
                jij ligt zometeen zelf in die vriesvak hoe groter hoe sloomer

Comment

Ohja, in bier zitten snelle carbs en de alcohol zorgt voor een versnelde stofwisseling !

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                    Wow dat is best veel man, en je zet er geen vet mee aan ? Of eet je voor je ontbijt 10 cl citroensap met 50 gram bietjes en een beetje zout ? dat schijnt namelijk te helpen om de vet-opname tegen te gaan.

Zout ben ik bekend mee.. maar toch 50 biertjes zou ik niet doen als ik aan de roids zit.. bier verhoogd de oestrogeen levels in het lichaam.. ik zou eerder een shot wodka pakken als je net op staat.. helpt de bloedsomloop op gang te brengen.. en geeft een hogere vetverbranding..plus dat wodka meer puur is.. En dat proberen wij toch allemaal als bodybuilders.. zo puur mogelijke te eten en te drinken..

Comment

Comment

Ik eet soms erg veel soms teveel zoals nu heb ik 8 frikandellen op en 1 bord patat maar ik zal deze topic ook maken bij dbb zodra dat kan er staat namelijk dat mijn account niet is geactiveerd :S

Comment

Plaats gewoon een linkje naar deze, dan hoeven ze niet alles te herhalen wat je al weet

Comment

@Cidious Hmm dan ga ik toch mijn dosering bier omlaag halen, had de laatste weken al het idee dat ik niet helemaal lekker ging op deze combo. Misschien mijn zout inname verhogen naar 48 gram per dag ? En transvetten, ben je daar mee bekend ? Daar kan ik toch 2 capsules van 8 gram per maaltijd van nemen ?

Comment

Ik eet soms erg veel soms teveel zoals nu heb ik 8 frikandellen op en 1 bord patat maar ik zal deze topic ook maken bij dbb zodra dat kan er staat namelijk dat mijn account niet is geactiveerd :S
                              8 Frikandellen is geen probleem hoor, maar geen mayonaise erbij nemen. Liever iets zoals roomboter, heeft een betere voedingswaarde. En als je geen roomboter hebt kan je ook gerust een beetje olijfolie of gesmolten bakboter nemen, deze hebben dan weer een testosteron verhogende functie.

Comment

Ok ik zal alle info even opsommen.. want het is natuurlijk wel erg veel om allemaal in 1 keer te verwerken..

Dit gaat je kuurschema worden:

week 1-12 Dianabol @ 60 mg p/d (Makkelijke extra massa)
                                week 1-12 Winstrol @ 80mg p/d (Extra kracht en scherpere lijnen)
                                week 1-4 Anavar @ 100mg p/d (Snelle kracht boost en scherpere lijnen)
                                week 5-16 Oxy @ 150mg p/d (Nog mee massa)
                                week 1-16 Microgynon 50 @ 1 tab p/d (is om een mooie volle borst te krijgen)

nakuur is niet nodig met slikkers.

VEEL ETEN! ALLES WAT JE NAAR BINNEN KAN STOUWEN! EN WAT JE KAN VINDEN!!!
                                Smorgens vroeg begin je met een shotje wodka.. borrelglaasje is genoeg.. dit zorgt voor betere bloedsomloop en dat de bouwstoffen beter je spieren bereiken..

Daarna pak je de leftovers van de pizza of de doner van de vorige avond.. maar snack is ook goed.. maar iig iets met veel calorien..

Dit zal je lijf snel weer in anabole toestand brengen..

Koop shakes!!! Shakes zijn onmisbaar voor elke bodybuilder.. neem 6-8 shakes per dag.. Luister niet naar verkoop babbeltjes.. de goedkoopste voldoet.. WEIGHTGAINERS!!!

Pak voornamelijk gewichten die je eigenlijk niet zou kunnen tillen maar omdat je op steroiden zit moet het wel kunnen.. let niet teveel op uitvoering maar het belangrijkste is dat je het gewicht omhoog krijgt.. meer gewicht is meer spiermassa!!!

Verder trainen trainen trainen! 2-3x per dag als je daar nu tijd voor hebt in je vakantie.. Train je bijvoorbeeld smorgens borst en savonds nog een keer en als het even kan de morgen erna ook nog een keer.. maar doe verder maar gewoon waar je zin in hebt.. komt niet zo nauw als je die pillen erbij hebt..

Persoonlijk denk ik dat je voornamelijk borst armen en buik moet trainen jouw schouders zijn al behoorlijk groot..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X